کتاب در جستجوی دانایی

In search of knowledge
(از خنامان تا استکهلم)
کد کتاب : 73233
شابک : 978-9643179359
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 192
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب در جستجوی دانایی اثر اصغر محمدی خنامان

آنچه که پیش روی شماست، نقل برش های از زندگی نویسنده است، به همان سادگی که اتفاق افتاده و به همان بی پیرایگی که خود او در برخورد با زندگی داشته است، با زبانی ساده و صمیمی.
روایات از خنامان، روستایی کوهستانی در شهرستان رفسنجان شروع می شود و در مسیر طولانی کرمان به دانشگاه صنعتی شریف و سازمان انرژی اتمی ایران و از آنجا به مرکز تحقیقات هسته ای سوئد، انستیتو تکنولوژی استکهلم، دانشگاه صنعتی لین شوپینگ و رفت و آمدهای متوالی سال های اخیر بین کشورهای پیشرفته و صنعتی و ایران ادامه پیدا می کند.
قصه های این مجموعه، هر کدام به صورت مستقل نکات آموزنده ای درباره ی:
مربی گری، قصه استاد سوئدی، صندوق پستی و خلاقیت گم شده، اختراع، نوآوری، پشتکار، ایده پردازی، خلاقیت، کارآفرینی، را خطاب به همه پدران و مادران، معلمان، دولتمردان و به خصوص جوانان ارائه می کنند. امیدواریم این نکات که واقعیت های یک زندگی پر فراز و نشیب است، مورد توجه قرار گیرند و در مسیر سازندگی و ارتقاء سطح فرهنگ و حمایت از استعدادهای خارق العاده کشور عزیزمان به کار گرفته شوند.

کتاب در جستجوی دانایی

اصغر محمدی خنامان
دکتر اصغر محمدی خنامان، پژوهشگر، مخترع، مدرس در زمینه مواد مهندسی، فیزیک کاربردی و در سال های اخیر مشاور در زمینه های انتقال تکنولوژی، مذاکرات بین المللی، خلاقیت، ایده پردازی و نوآوری می باشد. عمده شهرت وی در ایران تأسیس مراکز پژوهش مهندسی و صنایع نوین است.دکتراصغر محمدی خنامان، متولد سال 1328 هجری، شمسی در روستای خنامان از توابع شهرستان رفسنجان می باشد. وی تحصيلات دوره ابتدايی را در همين روستا و دوره دبيرستان را در شهر کرمان سپری نمود. سپس با موفقیت در کنکور راهی تهران و دانشگاه صنعتی آریامه...
دسته بندی های کتاب در جستجوی دانایی