کتاب نامه به لوئیز

Letters to Louise
(جواب ها در خود شما هستند)
کد کتاب : 74241
مترجم :
شابک : 978-9642367481
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 256
سال انتشار شمسی : 1395
سال انتشار میلادی : 1998
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

معرفی کتاب نامه به لوئیز اثر لوئیز ال هی

این کتاب مجموعه‌ای از نامه‌هایی است که طی سال‌ها از مردم سراسر جهان دریافت کرده و به آن‌ها جواب داده‌ام. نامه‌ها به موضوعات مختلفی اشاره دارند. تقریبا تمامی کسانی‌که به من نامه نوشته‌اند، خواسته‌اند که به شکلی خودشان و دنیایشان را تغییر بدهند. در جواب‌هایم سعی کردم به آن‌ها کمک کنم تا به هدف‌هایشان برسند. من خودم را سنگ زیربنایی می‌دانم که در مسیر این خودشناسی و خودیابی قرار گرفته‌ام. من فضایی خلق می‌کنم که مردم خودشان را دوست بدارند و به این نتیجه برسند، چه انسان‌های اعجاب‌برانگیزی هستند.
این، همه کاری است که من می‌کنم. من التیام‌دهنده و شفابخش نیستم. به‌جای آن کسی هستم که از اشخاص حمایت می‌کنم. من به آن‌ها کمک می‌کنم که قدرت و درایت و توانمندی‌های درون خود را پیدا کنند. من به آن‌ها کمک می‌کنم که موانع و راه‌بندها را از سر راهشان بردارند و در هر شرایطی بتوانند خودشان را دوست بدارند و به خود عشق بورزند.
شاید شما هم جنبه‌هایی از خود را در این صفحات پیدا کنید. من بر این باورم که با خواندن چالش‌ها و الهامات دیگران می‌توانیم خودمان و مسائلمان را به شکلی متفاوت ببینیم. گاه می‌توانیم با استفاده از آنچه برای دیگران اتفاق افتاده در زندگی خود تغییراتی بدهیم. امیدواریم این کتاب به شما کمک کند تا بدانید شما هم در درون خود از توانمندی برخوردارید تا تغییر کنید و راه‌حل‌هایی برای خودتان پیدا کنید و به عبارت دیگر جواب‌ها را در درون خود بیابید.

کتاب نامه به لوئیز

لوئیز ال هی
لوییز ال. هی، زاده ی 8 اکتبر 1926 و درگذشته ی 30 آگوست 2017، سخنران انگیزشی، و نویسنده ی آمریکایی بود. او، بنیان گذار انتشارات «خانه هی» است.هی در شهر لس آنجلس به دنیا آمد. ناپدری اش فردی خشن بود و همواره او و مادرش را مورد اذیت و آزار قرار می داد. او در 5 سالگی توسط همسایه اش مورد تجاوز قرار گرفت و در 15 سالگی در حالی که حامله بود، دبیرستان را ترک کرد. هی در 16 سالگی فرزندش را به دنیا آورد. او پس از آن به شیکاگو رفت و به شغل های کم درآمد پرداخت. هی در سال 1952 بار دیگر به نیویورک...