کتاب یک تک شاخ در دنیای الاغ ها

A Unicorn in a World of Donkeys
(راهنمای زندگی برای همه ی آدم های فوق العاده که هم رنگ جماعت نیستند)
کد کتاب : 82196
مترجم : مریم رجبی پاک
شابک : 978-9641919247
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 219
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 22 اردیبهشت

معرفی کتاب یک تک شاخ در دنیای الاغ ها اثر میا مایکلز

زندگی می‌تواند قالیچه‌ای سحرآمیز باشد؛ فقط باید تصمیمی عاقلانه بگیری تا این‌گونه زندگی کنی. جادو اطراف همه‌ی ما وجود دارد، اگر بخواهیم آن را ببینیم. تک‌شاخ بودن را انتخاب کن. منحصربه‌فرد بودنت را بپذیر و بگذار بدرخشد.
یک تک‌شاخ در دنیای الاغ‌ها، کتابی درباره‌ی زندگی است. میا مایکلز با استفاده از داستان زندگی خود، تجربه‌ی متفاوت بودن در دنیایی از آدم‌های معمولی را با ما به اشتراک می‌گذارد.
دنیایی که در آن همرنگ شدن با دیگران، راضی کردنشان و تبعیت از قانون‌های مشخص، تنها راه‌حل ممکن به‌نظر می‌آید. او از سختی‌های زندگی تک‌شاخی، تنهایی‌ها و درک نشدن‌ها می‌گوید و خواننده را تشویق می‌کند تا راهی را که او برای خود برگزیده در پیش بگیرد تا الماس درخشان زندگی را پیدا کند.

کتاب یک تک شاخ در دنیای الاغ ها

میا مایکلز
میا مایکلز ملکیونا (معروف به میا مایکلز؛ زاده ۲۲ فوریه ۱۹۶۶) یک طراح رقص و داور آمریکایی در برنامه تلویزیونی So You Think You Can Dance است. او با تام کروز، سلین دیون، گلوریا استفان، مدونا، ریکی مارتین، پرنس و کاترین زتا جونز کار کرده است. در سال 2005 او رقص تور جهانی Cirque du Soleil هذیان و سلین دیون A New Day... را بر عهده گرفت که برای آن نامزد جایزه امی شد. در سال 2007 او برنده جایزه Primetime Emmy برای رقص برجسته برای برنامه معمول خود در "Calling You" در فصل دوم So You Think You Can Danc...