کتاب دختر فیلی

The Elephant's Girl
کد کتاب : 86037
مترجم :
شابک : 978-9641703792
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 288
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 13 اردیبهشت

معرفی کتاب دختر فیلی اثر سلستا ریمینگتون

فیل ها هرگز چیزی را فراموش نمی‌کنند اما لکسینگتون ویلو پیش از طوفان را به یاد نمی آورد. فقط خاطرش هست که طوفان او را به باغ وحش آورد و نزدیکی فیلی به نام نایا رها کرد.نایا او را در پناه خودش نگه داشت و نگذاشت طوفان وحشی جانش را بگیرد. لکس سالهاست بدون اینکه اسم و روز تولدش را بداند و بفهمد از کجا آمده و خانواده اش کجا هستند در باغ وحش با راجر سرپرستش و بهترین دوستش ، فیشر و زمزمه های همیشگی باد دم گوشش زندگی می کند.
حالا او ۱۲ ساله است و می تواند بعد از پنج سال در اولین روز از تعطیلات تابستان به طویله آموزشی فیل ها برود و نایا را ببیند. نایا،‌ تصاویر ذهنی اس را برای لکسینگتون ارسال می‌کند و لکس فکرهای او را در سرش می بیند نایا از او می خواهد به جنگل بیرون باغ وحش برود باد اعتراض می‌کند و سعی دارد لکس را از رفتن به جنگل منصرف کند اما لکس تصمیمش را گرفته می داند برای یافتن جواب سوال ها باید شجاع باشد و پا به جهان بیرون از باغ وحش بگذارد تا حقیقت را کشف کند. پس ماجراجویی شروع می شود و همین سر آغاز آشنایی با ارواح ، گنج گمشده و معمای است که می‌تواند کلید پیدا شدن خانواده اش باشد.

کتاب دختر فیلی

سلستا ریمینگتون
سلستا تقریباً در هر منطقه ای از ایالات متحده زندگی کرده است شور و شوق او برای نوشتن در ده سالگی شعله ور شد سلستا دارای مدرک جامعه شناسی از دانشگاه بریگام یانگ و فارغ التحصیل موسسه ادبیات کودکان است. او یک مجری تئاتر موزیکال، یک مدافع فیل و یکی از اعضای انجمن نویسندگان و تصویرگران کتاب کودک است. او با همسر و دو فرزندش در کوه‌های راکی ​​زندگی می‌کند.