کتاب ارتباط نامربوط

Unrelated connection
کد کتاب : 8944
شابک : 978-9642369348
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 520
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب ارتباط نامربوط اثر مهرنوش صفایی

«ارتباط نامربوط» رمانی بر اساس یک داستان واقعی نوشته مهرنوش صفایی است. یک پزشک داخلی پس از سال ها معشوقه دوران جوانی اش را که یک بیماری عجیب دارد ویزیت می کند و با عدم مراجعه مجدد زن به مطب درصدد یافتن او برمی آید: بزاق دهانم را به سختی فرودادم و دفترچه را از روی میز برداشتم و برای اطمینان بیشتر به صفحه اولش نگاه کردم. خودش بود. هم عکسش مطابقت داشت، هم اسم و فامیلش!

کتاب ارتباط نامربوط

مهرنوش صفایی
مهرنوش صفائی در مهر ماه سال 1354 در تهران به دنیا آمد. فعالیت های ادبی را از همان دوران کودکی آغاز و پس از آن در مقاطع مختلف تحصیلی در چهار چوب مسابقات شعر منطقه و استانی ادامه یافت وی که فارغ التحصیل رشته مامایی از دانشگاه شهید بهشتی است در کنار رشته تحصیلی خود به جهت علاقه شخصی خود در زمینه ادبیات فارسی مطالعه و تحقیق در این زمینه را نیز دنبال می کرد.وی بی شک یکی از زنان موفق جامعه ی امروز است. او عضو جامعه ی محققان ایران، عضو انجمن نوآوران جوان، عضو باشگاه نخبگان و توانمندان ایران و مدیر ع...
قسمت هایی از کتاب ارتباط نامربوط (لذت متن)
وقتی یه طرف رابطه، با همه وجودش توی بازی نیست؛ آخرش بازنده ای! آنچه مسیر سرنوشت مردم رو می سازه، بازتاب اعمالیه که خودشون انجام دادن. جنگیدن و خرد و خمیر شدن، شرط اول عشقه، خمیره عشقه؛ غیر از این باشه اصلا عاشق نیستی! غمگین ترین پایان عاشقانه دنیا، مرگ نیست، دوست داشتن کسی است که هست اما کنار تو نیست!