کتاب جرئت رویا پردازی

Courage to dream
چگونه محمدبن راشد رویایش را تحقق بخشید؟
  • 15 % تخفیف
    229,900 | 195,415 تومان
  • موجود
  • انتشارات: نسل نواندیش نسل نواندیش
    نویسنده: رائد برقاوی
کد کتاب : 91502
مترجم :
شابک : 978-6222208073
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 200
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

معرفی کتاب جرئت رویا پردازی اثر رائد برقاوی

از رائد برقاوی، یکی از معتبرترین روزنامه نگاران منطقه، این کتاب جدید و جذاب در مورد حضرت شیخ محمد بن راشد آل مکتوم آمده است. این کتاب با عنوان «جرأت رویاپردازی: چگونه محمد بن راشد رویاهایش را محقق کرد» به بررسی این موضوع می‌پردازد که چگونه، تحت رهبری رویایی اعلیحضرت، این کشور به یک مرکز جهانی استعدادها و مکانی تبدیل شده است که جوانان عرب می‌توانند در آن منابع و فرصت ها برای تحقق رویاهای خود را بیابند.
رائد سردبیر اجرایی طولانی مدت روزنامه الخلیج است. او یکی از برجسته ترین صداهای امروزی در روزنامه نگاری است و در دهه های گذشته یک مفسر مورد اعتماد در امور منطقه ای بوده است. کتاب او در مورد خرد و آینده نگری حضرت شیخ محمد بن راشد آل مکتوم صحبت می کند و پیشرفت شگفت انگیز امارات را ردیابی می کند. رهبری و ابتکارات آینده نگر اعلیحضرت به الهام بخشیدن و توانمندسازی جوانان کمک کرده است. این کتاب برای هر کسی که از رشد باورنکردنی امارت دبی و امارات شگفت زده شده است، خواندنی و جذاب خواهد بود.

کتاب جرئت رویا پردازی

قسمت هایی از کتاب جرئت رویا پردازی (لذت متن)
بله شگفتی ما برای اولین بار دنیا را شگفت زده میکنیم زیرا نام اعراب همیشه با تصاویر و کلیشههای منفی همراه بوده است و کنفرانسها سمینارها، تحقیقات و تحلیل هایی که برای بهبود بخشیدن این تصاویر برگزار میکنیم، نتوانسته است به نتایج مثبتی در این زمینه دست یابد ما همیشه تلاش کرده ایم به دنیا بگوییم ما انسانهایی همانند شماییم ما ،تروریست متعصب مذهبی عبوس و متنفر از مدرن بودن و تمدن نیستیم اما صدایمان برای تغییر دیدگاه دیگران کافی ،نبود تا زمانی که امارات این کار را با کاوشگر امید انجام داد.