کتاب مدرسه جاسوسی 9

Spy School at Sea
ماموریت دریایی
کد کتاب : 104109
مترجم :
شابک : 978-6222744434
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 296
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب مدرسه جاسوسی 9 اثر استوارت گیبز

کتاب « مدرسه جاسوسی 9» نوشته « استوارت گیبز» توسط انتشارات پرتقال ‫منتشر شده است.
به لطف شواهدی که بن در تحقیقاتش از کرواتایی کشف کرد، سیا دشمن او موری هیل را تا آمریکای مرکزی ردیابی کرد، جایی که آنها معتقدند او در حال سوار شدن به بزرگترین کشتی تفریحی جهان، امپراتور دریاها، در اولین سفر خود به اطراف جهان بوده است.

ماموریت او: به عنوان بخشی از یک خانواده، با الکساندر و کاترین هیل به عنوان پدر و مادرش، اریکا به عنوان خواهرش، و بهترین دوستش مایک به عنوان برادرش، تصمیم میگیرد بفهمد موری چه نقشه ای می کشد.
در ابتدا، انجام ماموریت در پر زرق و برق ترین کشتی اقیانوس پیمای روی زمین هیجان انگیز به نظر می رسد، اما طبق معمول، هیچ چیز طبق برنامه پیش نمی رود. اکشن، خطر و شگفتی های زیادی وجود دارد زیرا بن و تیمش به سرعت خود را در آب داغ می یابند.

کتاب مدرسه جاسوسی 9

استوارت گیبز
استوارت گیبز نویسنده داستان کودک است که در لس آنجلس، کالیفرنیا زندگی می کند. او تاکنون پنج سریال را نوشته است: سریال FunJungle ، سریال Moon Base Alpha، سری Spy School، سری Charlie Thorne و سریال Last Musketeer. او سالها پیش از نویسندگی نویسنده فیلمنامه نویسی بود. در میان فیلم هایی که وی فیلمنامه را برای فیلم های Showdown (1993) ، See Spot Run (2001) و Repli-Kate (2002) نوشت.