کتاب ارتباط بدون خشونت زبان زندگی

Nonviolent Communication: A Language of Compassion
کد کتاب : 1053
مترجم :
شابک : 978-964-7514-83-5
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 288
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1999
نوع جلد : سلفونی
سری چاپ : 18
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

موهبت شگفت انگیز خشم
Nonviolent Communication
کاربرد خشم به شیوه ی ارتباط بدون خشونت
کد کتاب : 34760
مترجم : ندا رحیمیان
شابک : 978-9642070176
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 119
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1999
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 9
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

ارتباط بدون خشونت
Nonviolent Communication: A Language of Compassion
زبان زندگی
کد کتاب : 112922
مترجم :
شابک : 978-6222464165
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 352
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1999
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

ارتباط بی خشونت
Konflikte lösen durch gewaltfreie Kommunikation
کد کتاب : 82826
مترجم :
شابک : 978-6006459783
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 210
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 1999
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب ارتباط بدون خشونت زبان زندگی اثر مارشال روزنبرگ

کتاب ارتباط بدون خشونت زبان زندگی، اثری نوشته ی مارشال روزنبرگ است که نخستین بار در سال 1999 انتشار یافت. «ارتباط بدون خشونت»، افراد را تشویق می کند تا از زبانی استفاده کنند که احساس دوستی و صمیمیت را میان انسان ها فزونی می بخشد. مارشال روزنبرگ در این کتاب، دست به کشف دوباره ی زبان گمشده ی انسانیت زده است؛ زبانِ انسان هایی که به هم اهمیت می دهند و در هماهنگی و آرامشی بلندمدت در کنار یکدیگر زندگی می کنند. روزنبرگ، به مخاطبین می آموزد که چگونه می توانند از طریق متمرکز کردن حواس و آگاهی خود بر چهار حوزه، طریقه ی بیان و ارتباط برقرار کردن با سایر افراد را در جهتی فوق العاده سازنده و مثبت تغییر دهند. این چهار حوزه عبارتند از: چیزهایی که مشاهده می کنیم؛ احساساتمان، خواسته هایمان و چیزهایی که نیاز داریم تا زندگی مان را پربارتر و سرشارتر سازیم. مهارت هایی که در این کتاب، آموزش داده می شوند، درک عمیق، احترام، همدلی و عشق متقابل در زندگی را به ارمغان خواهند آورد.

کتاب ارتباط بدون خشونت زبان زندگی


ویژگی های کتاب ارتباط بدون خشونت زبان زندگی

جزو فهرست کتاب هایی که زندگی تان را دگرگون خواهند کرد

جزو پرفروش ترین کتاب ها و رمان های ایران

مارشال روزنبرگ
مارشال روزنبرگ، زاده ی 6 اکتبر 1934 و درگذشته ی 7 فوریه ی 2015، روانشناس، نویسنده و معلم آمریکایی بود.روزنبرگ در کانتون اوهایو به دنیا آمد. او ابتدا به دانشگاه دولتی وین و سپس به دانشگاه میشیگان رفت. روزنبرگ در همین زمان به عنوان نویسنده ی انجمنی دانشگاهی و دستیار آشپز مشغول به کار شد. او پس از سه سال فارغ التحصیل شد.روزنبرگ، فعالیت حرفه ای خود را در اویال دهه ی 1960 اغاز کرد و فرآیند ارتباط بدون خشونت را توسعه داد. او در سراسر جهان به عنوان یک فعال صلح کار می کرد و در سال 1984، سازمان غیرانت...
نکوداشت های کتاب ارتباط بدون خشونت زبان زندگی
Recommend to anyone interested in resolving conflicts, creating more intimate relationships, or exploring the connection between language and violence.
توصیه شده به هر کسی که می خواهد مشکلات را حل کند، روابط صمیمی تری بسازد و یا به کاوش در رابطه ی میان زبان و خشونت بپردازد.
New Times

An easy to follow technique that fosters healthy dialogue.
تکنیکی ساده که گفتگوی سالم را می پروراند.
Los Colinas Business News

Well-written and laid out.
خوش ساخت و با توضیحاتی جامع.
Cleveland Free Times

قسمت هایی از کتاب ارتباط بدون خشونت زبان زندگی (لذت متن)
پایه ی «ارتباط بدون خشونت»، مهارت های کلامی و ارتباطی است تا قدرت مان را برای انسان بودن، بیشتر کند. «ارتباط بدون خشونت»، ما را به بازسازی چگونگی بیان خود و گوش دادن به حرف دیگران راهنمایی می کند تا به جای بازتاب های غیر ارادی و رفتارهایی که عادت شده است، واژه ها و جمله هایمان را آگاهانه بر پایه ی مسئولیت و شناخت نسبت به آنچه درک می کنیم، احساس نماییم.

احساس ها چندان مهم نیستند، آنچه ارزش دارد «روش درست اندیشیدن» است. معمولا یاد گرفته ایم که «دگر هدایت شده» باشیم به جای این که با خود پیوند برقرار کنیم، باید یاد بگیریم که «در مغزمان باشیم» و در جست و جوی «آنچه که دیگران فکر می کنند برای ما درست است که انجام دهیم».

در یک کارگاه آموزشی، خانمی می گفت از پرکاری همسرش خسته شده و تقاضایش نتیجه ی عکس داده است. او ادامه داد: «من از همسرم خواستم وقت فراوانی صرف کارش نکند و او سه هفته بعد اعلام کرد در مسابقه ی گلف ثبت نام کرده است.» این خانم در فهماندن آنچه نمی خواهد، یعنی صرف وقت زیاد همسر برای کارش، موفق بود اما در تقاضای آنچه که می خواست، ناموفق شد. سپس دریافت که تقاضایش را با بیانی دیگر ابراز کند. او با خود اندیشید و گفت: «ای کاش به او گفته بودم من دوست دارم دست کم یک بعد از ظهر را در خانه با من و بچه ها باشی.» طرح تقاضا با زبان عمل مثبت و آشکار روشن می سازد که ما واقعا چه می خواهیم. زبان گنگ، به ابهام درونی می انجامد.