کتاب آزمایشگاه تئاتر

A Theatre Laboratory Approach to Pedagogy and Creativity
کد کتاب : 111577
مترجم :
شابک : 978-6003678514
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 464
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

معرفی کتاب آزمایشگاه تئاتر اثر تاتیانا چمی

این مجموعه یک نتیجه‌ی چشمگیر از پشیرفت های سریعی است که در زمینه پژوهش‌های هنری و خلاقیت در حوزه آموزش و پرورش به دست آمده است. آنچه در این کتاب‌ها می‌بینیم، تلاقی و تعامل بین پژوهش‌های هنری و گفتمان‌های متعددی است که در زمینه‌های مختلف از جمله فرهنگ، اقتصاد، خلاقیت و صنایع خلاق نقش دارند و نیاز به آموزش و پرورش را به خود اختصاص داده‌اند. این مجموعه به عنوان نقطه شروع خود، روابط بین پژوهش‌های هنری و گفتمان‌هایی که در حوزه‌های مختلف ایجاد شده‌اند و اثر آنها بر گسترش هنر و پژوهش‌های هنری را بررسی می‌کند.

تاتیانا پژوهشگر ارشد بنیاد جهانی و پژوهشگر آزمایشگاه تحقیقاتی جهان است و در دپارتمان دراماتورژی دانشگاه آرهوس به عنوان دستیار آموزشی فعالیت می‌کند. او همچنین در دپارتمان اسکاندیناوی مدرسه تئاتر روسیه (GITIS) به تدریس دروسی مانند تاریخ ادبیات جهان و هنرهای تجسمی می‌پردازد. او تجربیات متعددی را در تنظیم و رهبری پروژه‌های فرهنگی انجام داده و به تازگی به عنوان کارگردان با نمایش "بیا و برو" تجربه کارگردانی را آغاز کرده است. او همچنین در سازمان‌دهی و برگزاری رویدادهای مهمی مانند نشست بین‌المللی فضای چندفرهنگی و صدمین سالگرد ساموئل بکت در دانمارک نقش داشته است.

کتاب آزمایشگاه تئاتر

تاتیانا چمی
تاتیانا چمی، دارای مدرک دکتری و دانشیار کرسیِ نوآوری آموزشی در دانشگاه آلبورگ است. وی به‌طور خاص در زمینه‌ی یادگیری هنری و فرایندهای خلاقانه در طول پژوهش‌های پسادکتری خویش در دانشکده‌ی ‌آموزش دانمارک (DPU) فعالیت داشته است. او دانش‌آموخته‌ی ادبیات و تئاتر ایتالیا با مدرک دکتری تاریخ تئاتر معاصر است و علاقه‌ی زیادی به زیبایی‌شناسی و فعالیت‌های هنری دارد. تاتیانا پژوهشگر ارشد بنیاد جهانی و پژوهشگر آزمایشگاه تحقیقاتی جهان؛ دستیار آموزشی دپارتمان ...