کتاب انتخاب آزادی

Choosing Freedom: A Kantian Guide to Life
راهنمای کانتی زیستن
کد کتاب : 114349
مترجم :
شابک : 978-9644892158
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 308
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2022
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

معرفی کتاب انتخاب آزادی اثر کارن استور

«انتخاب آزادی: راهنمای کانتی زیستن» کاوشی عمیق در اصول اخلاقی و فلسفی امانوئل کانت است که حکمت جاودانه نهفته در اندیشه او را آشکار می‌کند. در این کتاب، خوانندگان به سفری دگرگون‌کننده دعوت می‌شوند که فراتر از گفتمان فکری صرف است و در جوهر وجود انسان می‌کاود و ما را به تفکر در انتخاب‌ها، ارزش‌ها و تلاش برای آزادی واقعی به چالش می‌کشد.
امانوئل کانت، فیلسوف آلمانی قرن هجدهم، اساس فلسفه اخلاقی خود را در آثاری مانند «مبنای متافیزیک اخلاق» و «نقد عقل عملی» توضیح می‌دهد. این کتاب با دقت ایده‌های پیچیده کانت را به راهنمای زندگی معاصر تبدیل ‌کند و بینش عمیق او را برای خوانندگانی که به دنبال درک عمیق تری از خودمختاری انسان و مسئولیت اخلاقی هستند در دسترس قرار می‌دهد. عنوان "انتخاب آزادی" مضمون اصلی کتاب را در بر می‌گیرد و کنجکاوی خواننده را در مورد ارتباط بالقوه اخلاق کانتی با زندگی خود برمی‌انگیزاند. روایت با کاوش در مفهوم بنیادی کانت آغاز می‌شود: امری مقوله‌ای. همانطور که خوانندگان به جزئیات این اصل اخلاقی می‌پردازند، آنها شروع به درک این گزاره کانت می‌کنند که اعمال اخلاقی باید توسط اصول جهان شمول هدایت شوند. این کتاب به طرز ماهرانه‌ای پیچیدگی‌های دین‌شناسی کانتی را بررسی می‌کند، زبان اغلب ترسناک آن را رمزگشایی کرده و کاربردهای عملی آن را در تصمیم‌گیری‌های روزمره توضیح می‌دهد. یکی از جنبه های جذاب کتاب بررسی استقلال به عنوان سنگ بنای اخلاق کانتی است. از طریق مثال‌های گویا و سناریوهای دنیای واقعی، خوانندگان هدایت می‌شوند تا استقلال را نه صرفا به‌عنوان آزادی عمل، بلکه به‌عنوان مسئولیت پایبندی به اصول اخلاقی ناشی از مشورت عقلانی، بدانند. این کتاب خوانندگان را به چالش می‌کشد تا با ارزش‌ها و انتخاب‌های خود روبرو شوند، و سفری انعکاسی به سوی وجودی مستقل‌تر و اخلاقی‌تر را آغازکنند. همانطور که کاوش عمیق‌تر می شود، «انتخاب آزادی» دیدگاه کانت را در مورد کرامت انسانی و ارزش‌ذاتی افراد روشن می‌کند. این کتاب از پرداختن به انتقادات و چالش‌های مرتبط با اخلاق کانتی ابایی ندارد، با استدلال‌های متقابل درگیر است و دیدگاهی متعادل و جامع در مورد نقاط قوت و محدودیت‌های فلسفه اخلاق کانت ارائه می‌کند. این رویکرد ظریف به کاوش عمیق می‌افزاید و خوانندگان را تشویق می‌کند تا کاربرد اصول کانتی را در موقعیت‌های مختلف به طور انتقادی ارزیابی کرده و زیر سوال ببرند.
در پایان، «انتخاب آزادی: راهنمای کانتی زیستن» خوانندگان را به دنیای عمیق اخلاق کانتی دعوت می‌برد. چه علاقه‌مند به فلسفه باشید، چه دانش‌آموزی که با پرسش‌های اخلاقی دست و پنجه نرم می‌کند، یا فردی که به دنبال راهنمایی برای داشتن یک زندگی معنادارتر و اصولی‌تر هستید، این کتاب وعده می‌دهد که چراغی از بینش باشد و شما را ترغیب کند تا در مورد انتخاب‌های خود فکر کنید.

کتاب انتخاب آزادی

کارن استور
کارن استور، استاد خانواده رایان متافیزیک و فلسفه اخلاق در دانشگاه جورج تاون است، جایی که او همچنین محقق ارشد پژوهشی در موسسه اخلاق کندی است. او در حوزه‌های اخلاق کانتی، اخلاق فضیلت ارسطویی، و نظریه اخلاقی معاصر، به ویژه بر رابطه بین هنجارهای اخلاقی و هنجارهای اجتماعی، انتشار می‌دهد. کتاب‌های قبلی او شامل آداب و رسوم (راتلج، 2011) و Minding the Gap: Moral Ideals and Moral Improvement (انتشارات دانشگاه آکسفورد، 2019) است. مقالات او در نیویورک تایمز و هیوستون کرونیکل منتشر شده است...