کتاب شور عشق

The Notebook
دفترچه خاطرات
کد کتاب : 1145
مترجم :
شابک : 978-964-6799-99-8
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 244
سال انتشار شمسی : 1392
سال انتشار میلادی : 1996
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

جزو لیست پرفروش های نیویورک تایمز

فیلمی بر اساس این کتاب در سال 2004 ساخته شده است.

معرفی کتاب شور عشق اثر نیکلاس اسپارکس

کتاب شور عشق، رمانی عاشقانه نوشته ی نیکلاس اسپارکس است که اولین بار در سال 1996 منتشر شد. داستان این رمان که در ساحل زیبای کارولینای شمالی می گذرد، با ماجرای مردی جنوبی و روستایی به نام نوآ کالهون آغاز می شود که به تازگی از جنگ جهانی دوم بازگشته است. نوآ تلاش می کند تا حاصلخیزیِ سابق را به مزرعه ای بازگرداند و در همین حین، نمی تواند تصویر دختری را از ذهن بیرون کند که چهارده سال پیش او را ملاقات کرده بود؛ دختری که نوآ دیوانه وار به او عشق می ورزید. نوآ که نمی تواند دختر را پیدا کند و در عین حال، نمی خواهد خاطرات تابستانی که با هم گذراندند را نیز فراموش کند، به زندگی با خاطرات رضایت می دهد... تا این که دختر به شکلی غیرمنتظره باز می گردد تا دوباره او را ببیند. داستان نوآ و آلی، درست مثل یک معما درون معمایی دیگر است و تازه شروع ماجراست. با پیشروی داستان، حکایت آن ها به شکلی باورنکردنی، به چیزی متفاوت با خطرهایی بسیار بیشتر تبدیل می شود. کتاب شور عشق، تصویری عمیقاً تکان دهنده از خودِ عشق است و داستان معجزات و احساساتی را روایت می کند که تا ابد همراه انسان خواهند بود.

کتاب شور عشق

نوآ کالهون 31 ساله که با پایان یافتن جنگ جهانی دوم به زادگاهش در سواحل کارولینای شمالی برگشته است هنوز در رویای دختری به سر می‌برد که از حدود 14 سال پیش او را گم کرده است. الی نلسون دختر سرشناس و متشخص 29 ساله نیز در آستانه ازدواج با وکیل ثروتمند و اشراف‌زاده‌ای است اما نمی‌تواند از فکر جوان شایسته‌ای که سال‌ها پیش قلبش را ربوده است خارج شود. و چنین است که داستانی پرشکوه از عشقی جاودانه بال و پر می‌گیرد عشقی که می‌تواند 1 تراژدی دردناک را به خوشبختی و سعادتی دلپذیر مبدل کند و حتی معجزه‌ای باورنکردنی خلق نماید.

کتاب شور عشق

نیکلاس اسپارکس
نیکولاس چارلز اسپارکس، زاده ی 31 دسامبر 1965، نویسنده، فیلمنامه نویس و تهیه کننده ی آمریکایی است.اسپارکس در اوماها در ایالت نبراسکا به دنیا آمد. او در سال 1984 دوران دبیرستان را به پایان رساند و برای تحصیل در رشته ی مدیریت کسب و کار در دانشگاه نوتردام ثبت نام کرد و در سال 1988 با موفقیت فارغ التحصیل شد. اسپارکس همچنین در آن سال، با همسر آینده اش، کتی کوت، آشنا شد. آن ها در 22 جولای 1989 ازدواج کردند و به کارولینای شمالی نقل مکان کردند. این زوج، صاحب 5 فرزند شدند و در سال 2015 به صورت توافقی و...
نکوداشت های کتاب شور عشق
Destined for success.
محکوم به موفقیت.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

Nicholas Sparks will not let you go. His novel shines.
نیکلاس اسپارکس شما را رها نخواهد کرد. رمان او درخشان است.
Dallas Morning News

A classic tale of love.
داستانی کلاسیک درباره ی عشق.
Christian Science Monitor Christian Science Monitor

قسمت هایی از کتاب شور عشق (لذت متن)
من خاص و استثنایی نیستم، از این مطمئنم. من یه آدم عادی با افکاری عادی هستم و یه زندگی عادی داشته ام. هیچ بنای یادبودی به من اختصاص داده نشده و اسمم به زودی فراموش خواهد شد. اما با تمام قلب و روحم به کسی عشق ورزیده ام و این همیشه برایم کافی بوده است.

پس قرار نیست که آسون باشه. قراره خیلی سخت باشه؛ باید هر روز روی این کار کنیم، اما من می خوام این کار رو انجام بدم چون تو رو می خوام. همه ی تو رو می خوام، برای همیشه، هر روز. تو و من... هر روز.

نمی تونی برای دیگران زندگی کنی. باید کاری رو که برای خودت درسته انجام بدی، حتی اگر باعث رنجش آدم هایی بشه که دوستشون داری.