کتاب کو میان ما

The Mountain Between Us
کد کتاب : 53793
مترجم :
شابک : 978-6003841772
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 424
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

کوهستان میان ما
The Mountain Between Us
کد کتاب : 96479
مترجم : مهناز حقیقت
شابک : 978-6226988568
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 364
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

کوه میان ما
The Mountain Between Us
کد کتاب : 11601
مترجم :
شابک : 978-6004611565
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 392
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب کوه میان ما اثر چارلز مارتین

وقتی کولاک، این دو غریبه را در سالت لیک سیتی زمین گیر می کند، آنها با یکدیگر توافق می کنند که به طور مشترک هواپیمایی را کرایه کنند با این امید که به کمک آن به خانه بازگردند. بن پین جراحی مجرب است که از یک همایش بازمی گردد و اشلی ناکس، نویسنده ی روزنامه است که قرار است چند روز دیگر ازدواج کند. اما زمانی که حادثه ای پیش بینی نشده رخ می دهد خود را زخمی و گرفتار در بخشی متروکه از منطقه ی یوتاه می یابند که کیلومترها به دور از هرگونه آبادی و تمدن واقع شده است. بدون غذا و سرپناه و تنها با در اختیار داشتن تجهیزات کوهنوردی بن به نظر می رسد شانس چندانی برای زنده ماندن ندارند؛ اما آنها با تکیه بر یکدیگر پیوندی را رقم می زنند که خیلی زود به رابطه ای عمیق تبدیل می شود. با گذشت روزها و سپس هفته ها، امیدشان برای نجات رنگ می بازد. دیگر نمی توانند با اطمینان، نجات خود را از این سرزمین دورافتاده متصور شوند. حتی اگر بتوانند نجات یابند، این تجربه چه تاثیرات ماندگاری بر زندگی آنها خواهد گذاشت؟ کوه میان ما ماجرایی جذاب است که مشتاقانه آن را تا انتها دنبال خواهید کرد چرا که این کتاب باور شما را به قدرت عشق دگرگون خواهد ساخت.

کتاب کوه میان ما


ویژگی های کتاب کوه میان ما

برنده ی جایزه ی فلوریدا سال 2010

چارلز مارتین
چارلز مارتین (Charles Martin‎؛ زادهٔ ۳ نوامبر ۱۹۶۹) نویسنده، دانشیار، روزنامه‌نگار، و رمان‌نویس اهل ایالات متحده آمریکا است. از مهمترین آثار وی می‌توان به کتاب کوه میان ما اشاره داشت که در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۱۱ و توسط انتشارات برادوی بوکز منتشر گردید و در تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۱۷ میلادی نیز، فیلمی بر پایه ماجراهای این کتاب، با بازی ادریس البا و کیت وینسلت ساخته شد.
قسمت هایی از کتاب کوه میان ما (لذت متن)
وانمود نمی کنم آدم مهمی هستم، اما اینها را به خاطر خودم نمی خواهم. به خاطر آن دختر می خواهم که آنجا با پای شکسته و روحی در هم شکسته رنج می کشد. فکر می کند من نمی فهمم، اما می فهمم. او سرسخت و محکم است، اما شرایط در اینجا به صورتی است که هرکسی را در هم می شکند.» به اطراف نگاه کردم. «اینجا شرایط خیلی سخت است و امید خیلی زود به ناامیدی تبدیل می شود.» اشکی از چشمم غلتید و روی گونه ام افتاد. دست هایم دچار بریدگی، ساییدگی و ترک خوردگی شده بودند. سرم را تکان دادم، با لبی لرزان گفتم: «تو و من… ما نتوانستیم صحبت هایمان را به پایان برسانیم، اما می توانم این را به تو بگویم که زندگی با قلبی شکسته، مانند این است که با نیمی از جانت زندگی کنی و این به آن معنا نیست که نیم دیگرت زنده است. این یعنی نیمی از تو مرده است و این اصلا زندگی نیست.