کتاب این است انسان

Ecce Homo
چگونه آن می شویم که هستیم؟
کد کتاب : 11678
مترجم :
شابک : 9789647468923
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 184
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1888
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 12
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

اینک آن انسان
Ecce Homo
آدمی چگونه همان می شود که هست
کد کتاب : 55512
مترجم :
شابک : 978-9648223385
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 227
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1888
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب این است انسان اثر فردریش نیچه

کتاب این است انسان، اثری نوشته ی فردریش نیچه است که اولین بار در سال 1908 به انتشار رسید. این کتاب، خودزندگی نامه ای متفاوت با سایر آثار این دسته است. نیچه در این اثر، مرسومات ژانر خودزندگی نامه را عامدانه دگرگون می کند و با مواضع فلسفی خود، محدودیت ها درمی نوردد. او در کتاب این است انسان، قهرمان/نابغه ای را خلق می کند که زندگی اش، شرحی است درباره ی تلاش هایی مداوم برای غلبه بر خویشتن. این کتاب که تنها چند هفته قبل از رو به وخامت گذاشتن سلامت روانی نیچه به رشته ی تحریر درآمد، آخرین صحبت های او با دشمنان پرتعدادش، از جمله ریچارد واگنر، ملی گرایی آلمانی، «انسان های مدرن» به مفهوم کلی، و مهمتر از سایرین، مسیحیت، را در خود جای داده است.

کتاب این است انسان


ویژگی های کتاب این است انسان

فردریش نیچه از برجسته ترین فیلسوفان قرن نوزدهم

فردریش نیچه
فریدریش ویلهلم نیچه، زاده ی 15 اکتبر 1844 و درگذشته ی 25 آگوست 1900، فیلسوف، شاعر، منتقد ادبی، آهنگساز آلمانی و استاد لاتین و یونانی بود.نیچه در شهر کوچک روکن واقع در لایپزیک پروس به دنیا آمد. او در ابتدا در مدرسه ای عمومی و پس از آن در مدرسه ای خصوصی مشغول به تحصیل شد.نیچه پس از فارغ التحصیلی در سپتامبر 1864، به امید رسیدن به سمت کشیش پروتستان، در دانشگاه بن به تحصیل الهیات و فیلولوژی کلاسیک مشغول شد. نیچه پس از یک ترم تحصیل، به مطالعات الهیاتی خویش پایان داد و ایمان و اعتقادات مسیحی خویش را...
نکوداشت های کتاب این است انسان
It remains one of the most intriguing yet bizarre examples of the autobiography genre ever written.
این کتاب همچنان به عنوان یکی از هیجان انگیزترین و در عین حال، عجیب ترین نمونه ها در ژانر خودزندگی نامه باقی مانده است.
Penguin

An extraordinary work.
اثری خارق العاده.
Barnes & Noble

The summation of an extraordinary philosophical career.
ماحصل یک دوران حرفه ای فوق العاده در فلسفه.
Amazon Amazon

قسمت هایی از کتاب این است انسان (لذت متن)
آدمی به کمترین میزان با پدر و مادرش خویشاوند است. آنانی که سکوت می گزینند، پیوسته فاقد لطافت و نزاکت قلبی هستند. سکوت نوعی مخالفت و فرو بلعیدن است و الزاما شخصیت را خراب می کند. چگونه می توان زنی را درمان کرد و به او رستگاری بخشید؟ باید کودکی را برایش فراهم آورد. زن به کودک نیاز دارد و مرد، تنها وسیله ای برای این کار است.

هرگز هنر آزردن دیگران را درنیافتم (این نکته مرهون پدر بی همتای من است)، حتی زمانی که این کار به نظرم بسیار ارزشمند بود. هرچند به نظر بسیار غیرمسیحی می رسد، من حتی خود را یک بار نیز نیازرده ام. اگر زندگی مرا زیر و زبر کنند تا فقط همین یک بار را بیابند، هیچ ردی از آن نخواهند یافت که حتی کسی بدخواه من بوده باشد و اما شاید بسیار ردی از نیکخواهی دیگران بیابند... حتی تجربه های من با افرادی که هر کس از آنان تجربه ی بدی دارد، بی هیچ استثنایی، همه نشانه هایی از نیکخواهی است. من هر خرسی را رام می کنم، حتی دلقک ها را هم وادار به رعایت ادب می کنم.

یخ نزدیک است، تنهایی دهشتناک است، اما با چه صلح و آرامشی همه چیز در زیر نور آرمیده! انسان چه آزادانه نفس می کشد.