کتاب فرمین موش کتاب خوان

Firmin: Adventures of a Metropolitan Lowlife
  • 10 % تخفیف
    115,000 | 103,500 تومان
  • موجود
  • انتشارات: مرکز مرکز
    نویسنده:
کد کتاب : 1195
مترجم :
شابک : 978-964-213-358-1
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 184
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 23
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

فرمین موش کتابخوان
Firmin
  • 15 % تخفیف
    43,000 | 36,550 تومان
  • موجود
  • انتشارات: عطر کاج عطر کاج
    نویسنده:
کد کتاب : 31047
مترجم :
شابک : 978-6226912273
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 140
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 9
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی فرمین موش کتاب خوان اثر سم سوج

کتاب فرمین موش‌ کتاب ‌خوان، رمانی نوشته ی سم سَوِج است که نخستین بار در سال 2006 وارد بازار نشر شد. این رمان به داستان عجیب و جذاب موشی به نام فرمین می پردازد. فرمین که در یک کتاب فروشی در یکی از محله های فقیرنشین بوستون در دهه ی 1960 به دنیا آمده، به شکلی معجزه آسا خواندن را می آموزد. او که اکنون در میان اعضای خانواده منزوی شده و نمی تواند با انسان های مورد علاقه اش رابطه برقرار کند، خیلی زود درمی یابد که یک موش باسواد، یک موش تنهاست. فرمین پس از سوءتفاهمی ناراحت کننده با قهرمانش یعنی مسئول فروش کتاب ها، خطرات موجود در میدان اِسکالی را به جان می خرد و تغییر را می پذیرد. سرانجام یک نویسنده ی نه چندان خوش اقبالِ داستان های علمی تخیلی، حضور فرمین را در کنار خود می پذیرد اما خیلی زود هردویشان به خاطر نوسازی های شهری، بی خانمان می شوند. کتاب فرمین موش‌ کتاب ‌خوان، اثری بسیار هیجان انگیز است که با داستان غنی خود، مخاطبین را جادو خواهد کرد.

کتاب فرمین موش کتاب خوان


ویژگی های فرمین موش کتاب خوان

جزو پرفروش ترین کتاب ها و رمان های ایران

سم سوج
سم سوج، زاده ی 9 نوامبر 1940، رمان نویس و شاعر آمریکایی است. سوج در کامدن در کارولینای جنوبی به دنیا آمد. او در سال 1968 از دانشگاه ییل فارغ التحصیل شد و پس از آن، به مطالعه ی فلسفه در دانشگاه ییل و همچنین در دانشگاه هایدلبرگ پرداخت. او همچنین مدت کوتاهی در دانشگاه ییل تدریس می کرد. سوج در سال 2004 به مدیسون ویسکانسین رفت و در همین شهر ساکن شد. او قبل از نویسندگی، به کارهای مختلفی همچون تعمیرکاری دوچرخه، نجاری و ماهیگیری مشغول بوده است.
نکوداشت های فرمین موش کتاب خوان
An inventive and dreamlike tale.
داستانی مبتکرانه و رویاگونه.
Barnes & Noble

A cleverly written book.
کتابی هوشمندانه.
Library Journal Library Journal

Amusing.
سرگرم کننده.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

قسمت هایی از فرمین موش کتاب خوان (لذت متن)
گاهی دوست دارم فکر کنم نخستین لحظات تقلاهای من برای وجود یافتن، انگار که با رژه ای فاتحانه همراه باشد، با ریز ریز کردن موبی دیک همراه بوده است. این موضوع می تواند ماجراجویی بی حدوحصر ذاتی مرا توجیه کند. وقت های دیگر، وقتی که خیلی احساس طردشدگی و غیرعادی بودن می کنم، به این باور می رسم که دن کیشوت مسبب آن است.

در آفریقا، در دوران قحطی، بچه های گرسنه خاک می خورند. اگر حسابی گرسنه باشی، هرچیزی می خوری. همان عمل جویدن و قورت دادن چیزی، حتی اگر بدن را تغذیه نکند، رویاهایت را تغذیه می کند. و رویای غذا درست مثل رویاهای دیگر است؛ می توانی تا لحظه ی مرگ با آن ها زندگی کنی.

هرچه قدر هم کوچک باشی، دیوانگی ات می تواند به بزرگی دیوانگی هر کس دیگری باشد.