کتاب یک روز در موزه

Musée haut - musée bas
نمایشنامه
کد کتاب : 131541
مترجم :
شابک : 978-6223080654
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 198
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب یک روز در موزه اثر ژان میشل ریب

یک روز در موزه نمایشنامه‌ای است که در آن خانواده‌ای شامل پدر، مادر، پسر، عمه یا خاله و دوست خانواده به موزه سفر می‌کنند. در این سفر، آن‌ها با چالش‌ها و موقعیت‌های مختلفی مواجه می‌شوند که باعث ایجاد تعاملات جالب و خنده‌دار بین آن‌ها می‌شود. این کتاب با زبانی طنزآمیز و شرایط عجیب و غیرقابل‌ پیش‌بینی که این خانواده در موزه با آن روبه‌رو می‌شوند، خواننده را همراه خود نگه می‌دارد.
پیش از شروع نمایشنامه این توضیح را می‌‌بینیم: از این کتاب موزه می‌توان به تناسب حس‌وحال شخصی بازدید کرد. هیچ مسیر ویژه‌ای اولویت ندارد. انتخاب راه آزاد است. بازدید هیچ سالنی اجباری نیست. برای کسانی که مایل‌اند از مسیر معمول وارد شوند، یعنی از آغاز تا پایان، ناشر زحمت کشیده و شماره‌هایی را در پایین صفحه‌ها درج کرده است، با هر بار ورق زدن یک شماره به شمارهٔ صفحه اضافه می‌شود تا اگر خوانندگان در رویا غوطه‌ور شدند، بتوانند دوباره راه را پیدا کنند.

کتاب یک روز در موزه

ژان میشل ریب
ژان میشل ریب (زاده 15 دسامبر 1946 در پاریس) نمایشنامه نویس، فیلمنامه نویس، کارگردان تئاتر، سازنده فیلم و بازیگر فرانسوی است. از سال 2002 به عنوان مدیرعامل Thétre du Rond-Point فعالیت داشته است.بین سالهای 1982 و 1984 ریبس مرسی برنارد را کارگردانی کرده بود و از سال 1988 روی فیلم Palace کار می کرد. در سال 2008 ، ریب کارگردانی Batailles را انجام داد که او با رولان توپور به طور مشترک نوشت و سال بعد به عنوان کارگردان Un garçon غیرممکن، نمایش نامه ای از جانب پیتر اس. در سال 2010، در Th...