کتاب دو زن و دو مرد در آکواریوم

Impromptu
شعبده و طلسم
کد کتاب : 13481
مترجم :
شابک : 978-6222010126
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 88
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 1998
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب دو زن و دو مرد در آکواریوم اثر تاد موسل

نمایشنامه ی دو زن و دو مرد در آکواریوم در جست و جوی پاسخ گویی به یک پرسش ابدی بشر است: یک انسان تا چه اندازه به حقیقت و چه اندازه به توهم نیاز دارد تا بتواند در این دنیا به زندگی اش ادامه دهد؟ به نظر می رسد که پایان تکان دهنده ی این نمایشنامه که همچون مرگ غافل گیرمان می کند،پاسخ مناسبی برای این پرسش عرضه می کند.

کتاب دو زن و دو مرد در آکواریوم

تاد موسل
تاد موسل (Tad Mosel)، نمایش نامه نویس و نویسنده ی آمریکایی متولد سال ۱۹۲۲ در ایالت اوهایوی آمریکاست. او پس از تحصیل در مدرسه ی دراماتیک «ییل» وارد دانشگاه کلمبیا شد. از همان زمان نوشتن نمایش نامه را آغاز کرد و در هجده سالگی به عنوان یکی از بهترین نمایش نامه نویسان تلویزیون شناخته شد. بیش تر آثار او توسط بازیگران و هنرمندان بزرگ، چون لی لی دار واس، کلیر ترور، جسیکاتندی، وداستایگر، باستر کیتون و دیگران به اجرا درآمده است. تاد موسل از قابلیت های نمایش تلویزیونی برای خلق درام های مورد...
دسته بندی های کتاب دو زن و دو مرد در آکواریوم
قسمت هایی از کتاب دو زن و دو مرد در آکواریوم (لذت متن)
بازیگری دوره گردم و از شهری به شهر دیگر سفر می کنم و زندگی مردم را مقابل چشمانشان نمایش می دهم و آن هارا بسی می خندانم و بسی می گریانم. قصد خنداندن می کنم ، می گریند.وقتی به گریه و اندوه می افتم می خندند و زندگی را اجرا می کنم برای تو...تو که معنای خندیدن را گم کرده ای.این نمایش برای توست.نور که بر شما تابید،من از اینجا می روم.