کتاب سایه

Juste une ombre
کد کتاب : 13829
مترجم :
شابک : 978-6009876457
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 546
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

برنده ی جایزه ی پلار 2012

معرفی کتاب سایه اثر کارین ژیه بل

«سایه» اثر کارین ژیه بل یکی از نوشته های هیجان انگیز فرانسوی است که در مجلات مختلف ادبی مهم و برجسته تحسین شده است.
داستان این اثر در جایی شروع می شود که کلوی که یک مدیر تبلیغاتی است ، توسط یک مرد در خیابان مورد تهدید قرار می گیرد. پس از آن ، اتفاقات عجیبی در خانه او رخ می دهد (نه لزوما اتفاقاتی چون قتل یا خونریزی بلکه به عنوان مثال یخچال او به طرز مرموزی از غذا پر شده است). او احساس می کند که تحت مراقبت است ، اما به نظر می رسد هیچ مدرکی وجود ندارد. بنابراین شاید این تصورات او باشد. پلیس چیزی پیدا نمی کند ، بنابراین حتی خودش هم خیال می کند به بیماری روانرنجوری دچار شده است.
جدا از این ماجرا او رابطه ای با فرمانده گومز ،بر قرار می کند.
گومز تحقیقات خود را آغاز می کند. اگر کلو تهدید شود ، چندین مظنون احتمالی (یک دوست پسر ، یک رقیب کار) وجود دارد ، اما آیا آنها هیچ ارتباطی با این موضوع دارند؟

همانطور که از توضیح نسبی داستان این رمان مشخص است شما با یک روایت مرموزانه منحصر به فرد طرف هستید که شاید بشود گفت در جاهایی داستان بنظر می رسد از منطق واقع گرایانه خود خارج شده است. این سبک نگارش بیش از هرچیز دیگری رمان «کارین ژیه بل» را منحصر به فرد کرده است.

کتاب سایه

کارین ژیه بل
کارین ژیه بل، متولد ۱۹۷۱ در فرانسه است. وی تحصیل کردۀ رشتۀ حقوق است و امروز هم به عنوان حقوقدان فعالیت می کند. اولین کتابش سال ۲۰۰۴ منتشر شد و سال ۲۰۰۵ توانست جایزۀ «رمان های پلیسی مارسی» را از آن خود کند. سومین کتابش را سال ۲۰۰۷ منتشر و توجه همگان را به خود جلب کرد.