کتاب عشق

Love: Selected Quotations
کد کتاب : 1390
مترجم :
شابک : 978-964-236-801-3
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 128
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

پائولو کوئیلو از پرفروش ترین نویسندگان برزیلی

در فهرست کتاب هایی که زندگی تان را دگرگون خواهند کرد

معرفی کتاب عشق اثر پائولو کوئیلو

کتاب عشق، اثری نوشته ی پائولو کوئیلو است که اولین بار در سال 2009 منتشر شد. این کتاب خواندنی و آموزنده، دربردارنده ی جملاتی انگیزشی و الهام بخش از برترین آثار نویسنده ی پرطرفدار و دوست داشتنی، پائولو کوئیلو است. کوئیلو که با لقب «کیمیاگر کلمات» شناخته می شود، بینشی خارق العاده و خردمندانه به تجربه ی زندگی و انسان بودن دارد و آثار موفق، پرفروش و تأثیرگذارش توانسته اند زندگی میلیون ها انسان در سراسر جهان را دگرگون سازند. عشق، کتابی روشنگرانه و زندگی بخش است که اثری ضروری برای طرفداران بسیار زیاد این نویسنده ی بزرگ برزیلی به حساب می آید و همچنین، می تواند طیف وسیعی از علاقه مندان به کتاب را شیفته ی قلم جادویی کوئیلو کند.

کتاب عشق

پائولو کوئیلو
پائولو کوئیلو دسوزا، زاده ی 24 آگوست 1947، ترانه سرا و رمان نویس برزیلی است.کوئیلو از اوایل دوران نوجوانی قصد داشت که نویسنده شود. درون گرایی و سرکشی های کوئیلو در 17سالگی، والدینش را بر آن داشت تا او را در یک آسیاشگاه روانی بستری کنند. او قبل از مرخص از شدن در بیست سالگی، سه بار از این آسایشگاه فرار کرد.کوئیلو در سال 1982 اولین کتاب خود را منتشر کرد که به موفقیت چندانی نرسید اما با انتشار کتاب کیمیاگر، نام او بر سر زبان ها افتاد.پائولو کوئیلو در سال 1980 با هنرمندی به نام کریستینا اویتیسیکا ...
نکوداشت های کتاب عشق
Beautiful, thought-provoking.
زیبا و تفکربرانگیز.
Barnes & Noble

Essential.
ضروری.
Goodreads

Quotes on the eternal subject of love.
نقل قول هایی درباره ی موضوع جاودان عشق.
Booktopia

قسمت هایی از کتاب عشق (لذت متن)
شکست را به جان بخر، نومیدی و حزن را به جان بخر اما هرگز دست از جست و جوی عشق برندار. تا زمانی که کاوشگر عشق باشی، برنده نهایی خواهی بود.

خردمند تنها از این رو فرزانه است که عشق می ورزد. بی خرد از این رو احمق است که فکر می کند عشق را می فهمد.

عشق، کلید شناخت تمام راز و رمزهاست.