کتاب خواهر قلبی من

Sister of My Heart
کد کتاب : 13982
مترجم :
شابک : 978-9643803667
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 407
سال انتشار شمسی : 1395
سال انتشار میلادی : 1999
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

نامزد جایزه ی Bluebonnet سال 2005

معرفی کتاب خواهر قلبی من اثر چیترا بانرجی دیواکارونی

کتاب «خواهر قلبی من» اثر چیترا بانرجی، دیوا کارونی از مجموعه «خیابان هراس»، دربردارنده داستان های ژانر وحشت است. در خلاصه داستان آمده است: «امیلی» به تازگی صاحب خواهر خوانده جدیدی به نام «جسی» می شود. امیلی با تحریک دوستش «نانسی» علیه «جسی»، تمام حرکات جسی را سوء تعبیر می کند و او را دروغگو و فریب کار می داند، تا اینکه روزی دفتر خاطرات جسی را پیدا می کند و به رازی وحشتناک دست می یابد، رازی که برملا شدن آن باعث حل مشکلات بین امیلی و جسی و دوستی مادام العمر آن ها می شود.

کتاب خواهر قلبی من

قسمت هایی از کتاب خواهر قلبی من (لذت متن)
امروز روز خاصی است: سیزدهمین سالگرد تولد ما. وقتی من و سودها از مدرسه به خانه می آییم، مادر به هر کدام از ما، یک پاکت محتوی مقداری اسکناس داده و اجازه می دهد تا هر چه دلمان می خواهد، با آن بخریم. من خیلی هیجان زده ام چون قبلا هرگز پولی به ما نداده بودند.

خاله نالینی غرغرکنان می گوید: «گوری عزیز، فکر نمی کنم این طوری پول دادن به بچه ها، کار درستی باشد. اصلا معلوم نیست با آن چه کار خواهند کرد.» مادرم لبخندی می زند و در جوابش می گوید: «نالینی، انگار فراموش کرده ای که آنها دیگر بچه نیستند و برای خودشان خانمی شده اند. وقت آن رسیده که به آنها اعتماد داشته باشیم.» خاله نالینی با منفی بافی، زیر لب چیزی می گوید درباره اینکه چه اتفاقی می افتد وقتی مادرها اجازه می دهند دخترانشان هر کاری دلشان خواست، بکنند.