کتاب آواز آن پرنده آتشین

Avaz-e Aan Parandeye Atashin
کد کتاب : 139873
شابک : 978-6000353834
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 396
سال انتشار شمسی : 1403
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 24 شهریور

معرفی کتاب آواز آن پرنده آتشین اثر سمیه کاظمی حسنوند

کاظمی در این‌رمان اجتماعی، به جامعه جنگ‌زده دهه ۱۳۶۰ نگاه می‌کند؛ جامعه‌ای که با عشق، آرزو، امید، بهت و اندوه همراه بوده است. کتاب همچنین روایتگر داستان زنانی رنج کشیده و مردانی است که صدای بمب و خمپاره به کابوس شان تبدیل شده است.

«آواز آن پرنده آتشین» هم مناسب مخاطبینی است که طعم جنگ را چشیده‌اند و هم مناسب کسانی است که آن ایام را تجربه نکرده اند و فقط روایت هایی به گوش شان رسیده است.

داستان از عشق سودابه به یکی از پسران همسایه آغاز می شود اما این عشق با مخالف برادر سودابه مواجه می‌شود. برادر برای دوری سودابه از پسر، خواهرش را به اهواز می‌فرستد. سودابه بعد از حضور در اهواز با حال و هوای مناطق جنگ‌زده آشنا و در ادامه با ماجراها و واقعیت‌های جنگ روبرو می‌شود.

کتاب آواز آن پرنده آتشین

سمیه کاظمی حسنوند
سمیه کاظمی حسنوند دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه ریزی آموزشی است و بخاطر علاقه به ادبیات داستانی از رشته دانشگاهی خود فاصله گرفته و بیشتر به ادبیات داستانی مشغول است. البته ورود به دنیای ادبیات را با شعر شروع کرد.خانم کاظمی همکاری با مجلات تخصصی ادبیات مانند تجربه، کرگدن، کتاب هفته، همشهری جوان و.. را در کارنامه خود دارد و داستان‌هایی را در این مجلات به چاپ رسانده است.وی همچنین با روزنامه‌هایی مانند ایران، فرهیختگان، بهار و... همکاری داشته و یادداشت‌ها و نقدهایی را د...