کتاب قتل در عمارت جغدها

Peril at Owl Park
کارآگاه آگی مورتون 2
کد کتاب : 140506
مترجم :
شابک : 978-6229076910
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 352
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 21 شهریور

معرفی کتاب قتل در عمارت جغدها اثر مارته جاسلین

آگی مورتون که به‌تازگی از راز یک قتل پرده برداشته و در آخرین لحظات از چنگال مرگ گریخته است، برای گذراندن تعطیلات با خواهرش مارجوری صبر و قرار ندارد. مارجوری بعد از ازدواجش با جیمز، بانوی جدید عمارتی اشرافی و عظیم به نام «پارک جغد» شده است و مادربزرگ جین، آگی و همکار کارآگاهش هکتور پرو به‌زودی به آنجا سفر می‌کنند.
قرار است در پارک جغد حسابی به آگی خوش بگذرد، آن‌هم با وجود مهمان‌های جالب و اتفاقات هیجان‌انگیز… از عموزادۀ دورش، لوسی گرفته تا زوج اشرافی و پرزرق‌وبرقی اهل سیلان و بازیگران دوره‌گرد تئاتر که برای سرگرم کردن مهمانان آمده‌اند. تازه، یک گذرگاه مخفی و زمردی بزرگ و نفرین‌شده هم در کار است!
اما… حدس بزنید آگی و دوستانش در صبح کریسمس به‌جای هدیه، چه‌چیزی پیدا می‌کنند؟ بله، درست است! یک جسد. حالا آگی و هکتور باید بار دیگر مهارت‌های کارآگاهی، قدرت استدلال و تخیلشان را به کار بگیرند تا به کمک یک خبرنگار فضول، قاتلی را پیدا کنند که دارد آزادانه در عمارت می‌چرخد.

کتاب قتل در عمارت جغدها

مارته جاسلین
مارته جوسلین متولد تورنتو، نویسنده و تصویرگر بیش از بیست کتاب، از جمله کتاب مصور ویمینی کرو و آنچه پنهان می کنیم، برنده جایزه است. کتاب تصویری او به نام مجموعه‌های هانا در فهرست کوتاه جایزه ادبی فرماندار کل برای تصویرسازی قرار گرفت. رمان Mable Riley او برنده اولین جایزه ادبیات کودکان TD کانادا شد. مارث در سال 2009 جایزه معتبر ویکی متکالف را برای مجموعه آثارش دریافت کرد.