کتاب تمرینات قدرتی هوشمندانه

Strength Zone Training
موثرترین روش برای افزایش حداکثری رشد عضلات
کد کتاب : 143713
مترجم :
شابک : 978-6003559424
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 280
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2022
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 28 شهریور

معرفی کتاب تمرینات قدرتی هوشمندانه اثر نیک تامینلو

تمرینات قدرتی هوشمندانه در خالص‌ترین شکل خود به معنای جابه‌جایی بارها نیست. این تعریف تنها برای تمرینات قدرتی و وزنه‌برداری المپیک صدق می‌کند. تمرینات قدرتی در مورد بارگذاری حرکات برای ایجاد بدنی با ظاهر بهتر و عملکرد بهتر است که قوی‌تر، متناسب‌تر و مقاوم‌تر در برابر آسیب باشد. این همان چیزی است که ناحیه ‌ی تمرین قدرتی به آن می‌ پردازد!
برخلاف بسیاری از کتاب‌های تمرین قدرتی که بر روی انجام تمرینات ساده تمرکز می‌کنند، این کتاب به این موضوع می‌پردازد که این تمرینات چه کاری برای شما انجام می‌دهند و چه چیزی را انجام نمی‌دهند. به‌این‌ترتیب، شما می‌توانید از اشتباهاتی که باعث تکرار بیش از حد تمرینات و ناکارآمدی می‌شوند، اجتناب کنید و در زمان خود صرفه‌جویی کنید.
شما از لیست ناحیه ‌ی تمرین قدرتی، تمریناتی را انتخاب خواهید کرد. این تمرینات برای ایجاد قدرت از طریق دامنه‌ ی کامل حرکت حقیقی طراحی شده‌اند. این کار به شما کمک می‌کند تا قوی‌تر شوید و در هر محیطی عملکرد بهتری داشته باشید. شما می‌توانید در سطوح بالاتری از باشگاه عمل کنید.
به زبان ساده، ناحیه ‌ی تمرین قدرتی فقط برای کمک به شما برای عضله‌سازی نیست. این طرح تمرینی شما برای عضله‌سازی با هدف است.
شما می‌خواهید از طریق دامنه‌ ی کامل حرکتی هر مفصل، قوی‌تر شوید. این کار به شما کمک می‌کند عملکرد بهتری داشته باشید و کمتر در معرض آسیب قرار بگیرید.

کتاب تمرینات قدرتی هوشمندانه

نیک تامینلو
نیک تامینلو به عنوان مربی مربیان شناخته شده است. او در سال 2016 به عنوان مربی شخصی سال از سوی انجمن ملی قدرت انتخاب شد. او در کنفرانس های بین المللی تناسب اندام در سراسر جهان سخنرانی می کند و نویسنده چندین کتاب و بیش از 50 مقاله در مجلات مهم سلامت و تناسب اندام از جمله Men's Health و Men's Fitness می باشد.