کتاب شفا از راه رابطه

Healing Through Relating: A Skill-building Book for Therapists
مهارت سازی برای روان درمانگران
کد کتاب : 144816
مترجم :

شابک : 978-6006454795
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 312
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2023
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 8 آبان

معرفی کتاب شفا از راه رابطه اثر جان فردریکسون

مهارت‌های ارتباطی خود را پرورش دهید تا بیمارانتان توان تغییر یابند. آیا مایلید روان‌درمانگر ماهرتری شوید؟ آیا می‌خواهید به 50 درصد بیمارانی که قبل از تکمیل کار، درمان را ترک می‌کنند یاری رسانید؟ آیا می‌خواهید با بیماران دشوار ارتباطی برقرار کنید تا پیمان درمانی شفابخش را شکل دهید؟ در این کتاب و از طریق تمرین‌ها و ویدئوهای آن می‌آموزید چگونه به شکل حرفه‌ای با بیمار ارتباط برقرار کنید، در نتیجه می‌توانید: • اضطراب را ارزیابی و تنظیم کنید. • بیمار را یاری کنید تا تمرکز موثر و منجر به تغییر داشته باشد. • به بیمار آموزش دهید تا راهبردهای اجتنابی را ببیند و کنار بگذارد. • با انکار نیاز به درمان در بیمار کار کنید. • ارادۀ بیمار را برای کار در جهت یک هدف مثبت بسیج کنید. • بیمار را یاری کنید تا بتواند از انکار به رویارویی با واقعیت تغییر جهت دهد. • علائم اولیه ترک درمان را شناسایی کنید تا بتوانید از آن پیشگیری نمایید.

کتاب شفا از راه رابطه

جان فردریکسون
جان فردریکسون نویسنده Co-Creating Change است (مه 2013)، اولین راهنمای رواندرمانی پویا فشرده کوتاه مدت که هم تئوری تلفیقی از تعارض و هم روش ارزیابی لحظه به لحظه برای هدایت مداخلات درمانی دارد.
قسمت هایی از کتاب شفا از راه رابطه (لذت متن)
برای درمانگر خوب شدن، دانستن یک نظریه کافی نیست. برای مثال، یک درمانگر ممکن است بتواند اصطلاح انتقال را در امتحان پایان‌ترم تعریف کند، اما قادر به درک انتقال در بیمار، کار با آن، یا تفسیر آن نباشد. دانستن یک نظریه بی‌فایده است، مگر اینکه بتوانید آن را به کار بالینی موثری تبدیل کنید. ذکاوت و توانایی اندیشه نظری وقتی در برابر بیمار نشستید جایی ندارد. او به کمکی موثر نیاز دارد، نه اندیشه و سخنرانی.