کتاب قصه های ادسا

Odessa Stories
  • 150,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: چام چام
    نویسنده:
کد کتاب : 146405
شابک : 978-6229073438
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 88
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 1931
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب قصه های ادسا اثر ایزاک بابل

ادسا برای بابل ماکت کوچکی از دنیاست و تبهکاری و شرّ هم جزء لاینفک زندگی دنیوی‌ست و او به خوبی از عهده‌ی نور تاباندن به این جنبه‌ی کمتر پیدای زندگی برآمده است.

کتاب قصه های ادسا

ایزاک بابل
ایزاک امانویلوویچ بابل (Isaak Emmanuilovich Babel) (زاده ۱۳ ژوئیه ۱۸۹۴ -درگذشته ۲۷ ژانویه ۱۹۴۰) نویسنده یهودیتبار روس و از بزرگ‌ترین نویسندگان روسیه در قرن بیستم است. از این نویسنده تعداد زیادی داستان کوتاه، بخش‌هایی ناتمام از یک رمان و چندین فیلمنامه باقی‌مانده است.اولین مجموعه از آثار وی به زبان انگلیسی در سال ۱۹۹۲ توسط دخترش ناتالی بابل گردآوری شد و انتشار یافت.وی در می ۱۹۳۹ دستگیر و در سال ۱۹۴۰ به اتهام خیانت به شوروی و جاسوسی اعدام شد. وی سه بار ازدواج کرد و از خود سه فرزن...
قسمت هایی از کتاب قصه های ادسا (لذت متن)
تارتاکوفسکی به چاپیده‌ی نه‌باره یا یه جهودونصفی مشهور بود. اون رو یه جهودونصفی صدا می‌زدند، چون هیچ یهودی‌ای نمی‌توانست این اندازه گستاخی و پول رو توی خودش بچپونه. قدش از بلندقامت‌ترین پاسبان شهر هم بلندتر بود. و وزنش هم از پهن‌ترین زن یهودی بیشتر بود. تارتاکوفسکی رو چاپیده‌ی نه باره‌ی شهر صدا می‌زدند، چون لفکا گاوی و شرکا، نه هشت بار و نه ده بار، که دقیقا نه بار غارتش کردند.