کتاب ارواح پرستار

Ghostsitters
آرمنته ی جن زده 5
  • 15 % تخفیف
    90,000 | 76,500 تومان
  • موجود
  • انتشارات: افق افق
    نویسنده:
کد کتاب : 14901
مترجم :
شابک : 978-6009088867
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 208
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

پرستار شبح
Ghostsitters
آرامینتای جن زده 5
کد کتاب : 57853
مترجم :
شابک : 978-6001941870
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 179
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب ارواح پرستار اثر انجی سیج

یکی دیگر از ماجراهای جالب و سرگرم کننده از سری کتاب های ارواح پرستار اثر آنجی سیج ، نویسنده کتاب های پرفروش نیویورک تایمز. اگر به دنبال کتاب برای کودکان 6-10 ساله هستید ، این سری انتخاب خوبی است.
انجی سیج در خانه ای بسیار قدیمی در انگلستان زندگی می کند، جایی اسرارآمیز و جادویی که دور تا دورش پر است از باتلاق، بنادر باستانی و قلعه های مخروبه. محله ای که هم برای زندگی و هم برای نوشتن فوق العاده است و خیلی هم بی شباهت به خانه و محله ی آرمنته ی جن زده نیست!
چند روز دیگر تولد آرمنته است و عمه تبی و عمو دراک قرار است با پدر و مادر وندا بروند مسافرت، عمه امیلین هم که با آن کلاه خفن از راه می رسد، اوضاع بدتر می شود. از طرفی دختر عمه ماتیلدا با خودش دو تا زلزله آورده: دو روح نوجوان آتش پاره. حالا آرمنته باید نقشه ای بکشد و همه را از شر این دو روح خلاص کند.

کتاب ارواح پرستار

انجی سیج
انجی سیج (به انگلیسی: Angie Sage) (متولد ۱۹۵۲) خالق مجموعه سپتیموس هیپ است که شامل کتاب‌های افسون، پرواز، فیزیک و جستجو و سه کتاب دیگر می‌شود. او همچنین تصویرگر یا نویسنده آثار بسیاری برای کودکان است. او همچنین نویسنده مجموعه آرمنته جن زده است.انجی سیج در دره تامس، لندن و کنت بزرگ شد. پدر انجی یک ناشر بود. او کتاب‌های خالی را به خانه می‌آورد تا انجی آنها را با داستان یا نقاشی پر کند. سیج اول به فراگیری پزشکی پرداخت اما با تغییر دادن ذهنیت خود وارد رشته هنر و مدرسه لسسیتر ش...
قسمت هایی از کتاب ارواح پرستار (لذت متن)
وای! بدبخت شدیم! جواب عمه تبی را چی بدهیم؟ چند روز دیگر تولد آرمنته است و عمه تبی و عمو دراک قرار است با پدر و مادر وندا بروند مسافرت. عمه امیلین هم که با آن کلاه خفن از را می رسد، اوضاع بدتر می شود. از طرفی دخترعمه ماتیلدا با خودش دو تا زلزله آورده: دو روح نوجوان آتیش پاره. حالا آرمنته باید نقشه ای بکشد و همه را از شر این دو روح خلاص کند.