کتاب حقیقت یخی

Deception Point
  • 15 % تخفیف
    550,000 | 467,500 تومان
  • موجود
  • انتشارات: افراز افراز
    نویسنده:
کد کتاب : 1665
مترجم :
شابک : 978-964-2837-06-9
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 505
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2001
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

تزویر
Deception Point
  • 3,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: معین معین
    نویسنده:
کد کتاب : 37896
مترجم : عمید حقیقت جو
شابک : 978-9641650294
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 518
سال انتشار شمسی : 1389
سال انتشار میلادی : 2001
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب حقیقت یخی اثر دن براون

کتاب حقیقت یخی، رمانی نوشته ی دن براون است که نخستین بار در سال 2001 منتشر شد. زمانی که یکی از ماهواره های جدید ناسا، شواهدی را مبنی بر وجود یک شیء بسیار کمیاب در اعماق یخ های قطبی به دست می آورد، این سازمان فضایی ادعا می کند که دستاورد بزرگی داشته است... دستاوردی که تأثیرات زیادی بر سیاست های فضایی ایالات متحده و همچنین انتخابات ریاست جمهوری در پیش رو خواهد داشت. رئیس جمهور، تحلیلگر اطلاعاتی کاخ سفید یعنی ریچل سکستون را به مناطق قطبی می فرستد تا صحت و سقم این یافته مورد ارزیابی قرار گیرد. ریچل به همراه تیمی از متخصصین، با چیزی غیرقابل تصور رو به رو می شود: مدارکی مبنی بر وجود یک فریب علمی که قادر است تمام جهان را با تهدید مواجه کند.

کتاب حقیقت یخی


ویژگی های کتاب حقیقت یخی

دن براون از پرفروش ترین نویسندگان نیویورک تایمز

دن براون
دن براون، زاده ی ۲۲ ژوئن ۱۹۶۴، نویسنده ی آمریکایی کتاب های ژانر تریلر است که برای کتاب جنجالی و پرفروش خود «رمز داوینچی» در سال ۲۰۰۳ میلادی به شهرت زیادی در سراسر جهان رسید.براون در اکسیتر، نیوهمپشایر، زاده و بزرگ شده است. او بزرگ ترین فرزند خانواده است. مادر او، کانستنس (کنی) نوازنده ای حرفه ای بود که در کلیسا، ارگ می نواخت. پدر او، ریچارد جی براون، معلم ریاضی برجسته ای بود که از سال ۱۹۶۲ تا ۱۹۷۸ در دبیرستان Phillips Exeter Academy تا دوران بازنشستگی تدریس می کرد.Phillips Exeter Academy دبیر...
نکوداشت های کتاب حقیقت یخی
A thriller unlike any you've ever read.
تریلری متفاوت با هر آنچه تا به حال خوانده اید.
Barnes & Noble

Essential for all libraries.
ضروری برای همه ی کتابخانه ها.
Library Journal Library Journal

Unputdownable.
اثری که نمی توان آن را کنار گذاشت.
The Washington Post

قسمت هایی از کتاب حقیقت یخی (لذت متن)
مرگ به اشکال گوناگونی پا به آن سرزمین گذاشته بود، اما این بار چارلز بروفی زمین شناس که سال ها با حیات وحش آن سرزمین دست و پنجه نرم کرده بود، آماده ی تقابل با سرنوشت غیرعادی و مرموزی که انتظارش را می کشید، نبود. چهار اسب سورتمه کش که ابزار زمین شناسی را حمل می کردند، ناگاه با پوزه های رو به آسمان، از سرعت خود کاستند. بروفی از سورتمه پایین پرید و پرسید: چه اتفاقی افتاده، بچه ها؟ از خلال ابر های پاره پاره، هلیکوپتر باری نظامی، با گذر از کوه های یخی، رخ نمود. بروفی با خود گفت: «عجیبه. هیچ وقت تو این نقطه ی قطب شمال، هلیکوپتری ندیده بودم.» هلیکوپتر در سی متری او بر زمین نشست و غباری از ذرات برف را به هوا فرستاد. سگ ها عصبی و وحشت زده پارس کردند.

او که آینده ای درخشان را در ذهنش تجسم می کرد، متوجه ی لرزشی خفیف در یخ های زیر پایش شد. فورا از جا پرید. زندگی در لس آنجلس که هرگز زمین لرز ه ای را به خود ندیده بود، او را نسبت به کوچک ترین لرزش حساس کرده بود. کوشید خود را تسلی دهد «این لرزش ها کاملا طبیعیه» . آهی از سر آسودگی کشید و با خود گفت «این فقط یه لرزش جزیی بود». هنوز به این تکان ها عادت نکرده بود. چند ساعت قبل، تکه یخ بزرگی از یخچال ها جدا شده و به دریا افتاده و صدای مهیبی در فضا پیچیده بود. تعبیر زیبای نورا مانگور از این پدیده ی طبیعی این بود: یه تکه یخ دیگه خودشو تو دریا پنهان کرد.

مینگ ایستاده به صدا گوش داد. کمی آن سوتر، زیر نور ملایم نورافکن ها، جمعی را دید که مترصد برگزاری جشن بودند. ساختمان هزارتوی گنبدی، با اتاقک های مختلفی که هر یک از افراد در آن ها مشغول کاری بودند، مانند شهری خیالی می نمود و فضای زیر آن تاق کمانی، همچون مقبر ه ای تجلی می یافت. لرزه بر اندامش افتاد و دکمه های پالتویش را تا آخر بست.