کتاب هنر گفت و گو

The Fine Art of Small Talk
چگونه بتوانیم در هر موقعیتی سر صحبت را باز کنیم
کد کتاب : 1686
مترجم :
شابک : 978-964-341-945-5
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 184
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1997
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 9
زودترین زمان ارسال : ---

در فهرست کتاب هایی که زندگیتان را دگرگون خواهند کرد

از کتاب های پرفروش در آمریکا

معرفی کتاب هنر گفت و گو اثر دبرا فاین

کتاب هنر گفت و گو، اثری نوشته ی دبرا فاین است که اولین بار در سال 1997 منتشر شد. دبرا فاین، متخصص برجسته در زمینه ی ارتباطات انسانی، در این اثر از تکنیک ها و راهکارهایی سخن می گوید که همه خواهند توانست با به کارگیری شان، گفت و گوهایی موثر و دوستانه را تجربه کنند. آیا در کنار سایرین احساس معذب بودن می کنید یا در مهمانی ها نمی توانید گپ و گفت هایی جالب و سرگرم کننده داشته باشید؟ آیا حتی فکر به شروع گفت و گو با شخصی غریبه باعث می شود احساس اضطراب و نگرانی داشته باشید یا در مصاحبه های کاری تحت استرس فراوان می نشینید و منتظر می مانید تا طرف مقابل بحث را شروع کند؟ اگر فکر می کنید جزو این دسته از افراد هستید، پس زمان آن رسیده تا با این کتاب، بر هنر غایی گفت و گو مسلط شوید. کتاب هنر گفت و گو با توصیه ها و نکاتی بسیار ساده و در عین حال فوق العاده کاربردی به شما یاد می دهد تا در هر شرایطی، بهترین خودتان باشید؛ از ناهار کاری با رئیستان گرفته تا ضیافتی پر از آدم هایی که هیچ کدامشان را نمی شناسید!

کتاب هنر گفت و گو

دبرا فاین
دبرا فاین، زاده ی سال 1950، نویسنده ای آمریکایی است. فاین از شناخته شده ترین سخنرانان و مربیان خودپروری در سطح بین الملل است. او به عنوان یکی از اعضای «انجمن ملی سخنرانان»، مدام در سفر است و جلسات سخنرانی و کارگاه های آموزشی متعددی را برگزار می کند.
نکوداشت های کتاب هنر گفت و گو
It helps you learn to feel more comfortable in any type of social situation.
این کتاب به شما کمک می کند تا در هر موقعیت اجتماعی احساس آسودگی بیشتری داشته باشید.
Hachette Books

With practical advices.
با توصیه هایی کاربردی.
Goodreads

قسمت هایی از کتاب هنر گفت و گو (لذت متن)
حقیقت این است که اغلب افراد، به دنبال توصیه نیستند و فقط همدلی و شفقت می خواهند.

گفت و گوی کوتاه، معادل کلامی اولین قطعه ی دومینو است چرا که زنجیره ای از واکنش هایی را شروع می کند که پیامدهای مختلفی در زندگی تان خواهند داشت.