کتاب زیبای گمشده

Making Faces
  • 15 % تخفیف
    250,000 | 212,500 تومان
  • موجود
  • انتشارات: آموت آموت
    نویسنده:
کد کتاب : 17032
مترجم : آتنا رحمتی
شابک : 978-6003840676
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 424
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب زیبای گمشده اثر امی هارمن

آمبروز یانگ زیبا بود. او قد بلند بود و عضله ای. با موهایی که تا روی شانه هایش می رسید و چشمانی که درونت را به آتش می کشید. زیبایی او از آن نوع زیبایی هایی بود که جلد رمان های عاشقانه را در برگرفته بود ، و فرن تیلور این را به خوبی می دانست. او از سیزده سالگی آن رمان ها را خوانده بود. اما شاید به همین دلیل که او بسیار زیبا بود ، هرگز کسی نبود که فرن فکر کند که می تواند داشته باشد... تا زمانی که او دیگر زیبا نبود.
زیبای گمشده داستان یک شهر کوچک است که در آن پنج مرد جوان به جنگ می روند و فقط یک نفر از آنها باز می گردد. این داستان از دست دادن است. از دست دادن جمعی ، از دست دادن فردی ، از دست دادن زیبایی ، از دست دادن زندگی ، از دست دادن هویت. زیبای گمشده داستان عشق یک دختر به یک پسر شکسته است ، و داستان عشق یک جنگجوی زخمی به یک دختر معمولی است. زیبای گمشده یک داستان یک دوستی است. دوستی ای که بر دلهره غلبه می کند و با تعارف متعارف قهرمان بودن به جدال بر میخیزد. این کتاب همچنین یک داستان مدرن از دیو و دلبر است، جایی که می فهمیم درون همه ی ما کمی دیو و کمی دلبر وجود دارد.

کتاب زیبای گمشده

امی هارمن
امي هارمن (زاده 17 سپتامبر 1968) یک روزنامه نگار آمریکایی است. وی به عنوان خبرنگار روزنامه نیویورک تایمز با تأثیر علم و فناوری بر زندگی روزمره جایزه پولیتزر گرفت. هارمون از روایت داستان برای روشن کردن معضلات انسانی ناشی از پیشرفت در علم استفاده می کند. در سال 2013، او به عنوان همکار گوگنهایم معرفی شد.
نکوداشت های کتاب زیبای گمشده
Occasionally you read a book that hits you like a freight train. That's exactly what this book did to me. It's the most powerful book I've ever read--and believe me, I've read a LOT of books
گاهی کتابی را می خوانید که مانند یک قطار به شما برخورد می کند. این دقیقا همان کاری است که این کتاب با من کرد. این قدرتمند ترین کتابی است که تا بحال خوانده ام. و باور کنید من کتاب های زیادی خوانده ام.
Holly Kelly, author of Rising.

Sweet, bittersweet, enlightening and beautiful. It left my heart with a sense of rich fullness, beaming brightly, even through the sad parts. And I will never forget it. I will never forget them.
شیرین، تلخ و شیرین، روشنگر و زیبا. این کتاب قلب مرا با احساس سرشار بودن پر کرد. درخشان است حتی در قسمت های ناراحت کننده. من هیچ وقت فراموشش نمیکنم. من هیچوقت فراموششان نمی کنم.
Maryse's Book Blog

Everyone should read this book. This is the kind of unforgettable story that sinks into your heart and doesn't let go. I can't recommend it highly enough.
همه باید این کتاب را بخوانند. از آن نوع داستان های فراموش نکردنی ای است که در قلبتان رسوخ می کند و دیگر بیرون نمی رود. نمی توانم به اندازه ی کافی توصیه اش کنم.
Aestas Book Blog

قسمت هایی از کتاب زیبای گمشده (لذت متن)