کتاب گنج

Il tesoro
کد کتاب : 17068
مترجم :
شابک : 978-9643806804
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 292
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1897
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب گنج اثر گراتزیا دلددا

"گنج" نوشته نویسنده مشهور گراتزیا دلددا است که توسط ثالث منتشر شده است.
داستان با نامه ای مرموز اعلام آغاز میشود. ممکن است اطلاعات آن درست باشد؟ آیا کلاهبرداری خواهد بود؟ اما خود گنج در خدمت شخصیت اصلی است تا پویایی درونی یک خانواده ساردینیایی را نشان دهد. سالواتوره نامه را دریافت می کند، اما این همسر و دخترش هستند که کار را به دست می گیرند و به پسر عمویش کوزیمو (با تجربه تر در طبقه اجتماعی) مراجعه می کنند. با این حال، حتی در خانه کوزیمو، دختران النا و جیوانا به این موضوع رسیدگی خواهند کرد. در جامعه ساردینی آن سال ها، با تمام تناقضات، حسادت ها و درام ها (واقعی یا فرضی) یک روستای کوچک، جامعه ای عمیقا تحت سلطه مردانه و پدرانه تقریبا به یک اصول ثابتی رسیده اند. مردها در تصمیم گیری ها مردد هستند، چهره ها و عشق ها را تغییر می دهند. زنان قوی تر، با اعتماد به نفس تر (حتی با همه سختی ها) هستند و عالی ظاهر می شوند.
ماریا گرازیا کوزیما دلدا در 27 سپتامبر 1871 در نوئورو، ماقبل آخر از شش فرزند، در خانواده ای ثروتمند به دنیا آمد. او دومین زنی بود که در سال 1926 جایزه نوبل ادبیات را دریافت کرد.

کتاب گنج

گراتزیا دلددا
گراتزیا کوزیما دِلِدّا (Grazia Cosima Deledda) ‏ (۱۸۷۱–۱۹۳۶) نویسندهٔ ایتالیایی اهل جزیرهٔ ساردنی بود. وی در سال ۱۹۲۶ برندهٔ جایزه نوبل ادبیات شد.گراتزیا در ۲۷ سپتامبر ۱۸۷۱ در شهر نوئورو در جزیرهٔ ساردنی در خانواده‌ای از طبقهٔ متوسط به دنیا آمد. زنان در جامعه عقب‌افتاده‌ای مانند ساردنی قرن نوزدهم وضعیت مناسبی برای تحصیل و فعالیت اجتماعی نداشتند برای همین گراتزیا تا سوم ابتدایی بیشتر درس نخواند. اما از آن‌جا که در خانهٔ عمه‌اش کتاب‌خانهٔ بزرگی وجود داشت ...
قسمت هایی از کتاب گنج (لذت متن)
دختر صورتش را روی نامه پایین برد و به فکر رفت اکنون تمام افکارش نسبت به او زیبا و شیرین بودند نامه آخر حلقه جاده شده پیرامون او را در هم شکسته و باطل کرده بود.