کتاب پادشاه اهریمنی

The Demon King
(کتاب اول: هفت اقلیم)
کد کتاب : 17285
مترجم :
شابک : 978-6001825668
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 487
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب پادشاه اهریمنی اثر سیندا ویلیامز چایما

شروع داستان این مجموعه فانتزی از جایی است که هان آلیستر مچ سه جادوگر جوان را هنگام آتش زدن کوهستان مقدس هانالیا می گیرد. برای اینکه مایکا بیار، پسر جادوگر اعظم نتواند از طلسم علیه اش استفاده کند، هان آن را از مایکا می دزدد. طلسم زمانی متعلق به پادشاه اهریمی بوده؛ پادشاهی که هزاران سال قبل نزدیک بود دنیا را نابود کند. با چنین مهره قدرتمندی در دستانش، هان می داند بیارها هرکاری خواهند کرد تا طلسم را از او پس بگیرند.
در ادامه داستان در جلد اول این مجموعه، ریسا آنا ماریانا، شاه دخت وارث سرزمین سرحدات ماهور هم که درگیر مشکلات خودش است، بعد از سه سال اسب سواری و شکار با خانواده پدرش در قبیله، تازه به دربار سرحدات بازگشته است. ریسا آرزو می کند روزی مثل هانالیا شود؛ ملکه افسانه ای که پادشاه اهریمنی را کشت و دنیا را نجات داد. ولی ظاهرا مادرش نقشه های دیگری برای او دارد.

کتاب پادشاه اهریمنی

سیندا ویلیامز چایما
سیندا ویلیامز چایما (متولد 1952) نویسنده پرفروش در نیویورک تایمز از فانتزی نویسان بزرگسالان جوان است که بیشتر به مجموعه های The Heir Chronicles ، The Seven Realms and The Shattered Realm معروف است.مجموعه سریال های فانتزی معاصر بزرگسال او، Heir Chronicles، ابتدا توسط Hyperion از سال 2006 تا 2008 منتشر شد و دو سری دیگر نیز در سال 2013 و 2014 منتشر شد.مجموعه بسیار فانتزی برای بزرگسالان جوان او هفت قلمرو بین سال های 2009 و 2012 منتشر شد.