کتاب اژدهای مهربان به جایی نمی رسد

Nice Dragons Finish Last
هارت استرایکرها 1
کد کتاب : 19073
مترجم :
شابک : 978-6001825729
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 424
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

برنده جایزه آئودی سال 2016

معرفی کتاب اژدهای مهربان به جایی نمی رسد اثر راشل آرون

جولیوس، کوچک ترین اژدهای خانواده ی هارت استرایکر، روش ساده ای برای زنده ماندن دارد: ساکت بمان، دردسر درست نکن و از اژدهایان بزرگ تر دوری کن، اما رام و ساکت بودن در خانواده ای پر از شکارچیان جادویی جاه طلب خریدار ندارد و صبر مادرش، بتزدا هارت استرایکر، بالاخره به آخر می رسد.
جولیوس که حالا در هیبت انسانی اش مهروموم شده و به منطقه آزاد دیترویت (کلان شهری دوطبقه که روی ویرانه های دیترویت قدیم ساخته شده) تبعیدشده است. یک ماه وقت دارد تا ثابت کند اژدهایی ظالم است، وگرنه باید زندگی را ببوسد و بگذارد کنار، اما در شهری پر از جادوگران مدرن و ارواح کینه جو که در آن اژدها بودن جرم است و مجازاتش هم اعدام، برای موفق شدن در امتحانش حسابی نیاز به کمک خواهد داشت.
تنها امیدش این است که انسان ها قابل اعتمادتر از اژدهایان باشند.

کتاب اژدهای مهربان به جایی نمی رسد

راشل آرون
راشل هارون نویسنده آمریکایی کتاب های تخیلی و (تحت نام قلم راشل باخ) داستان های علمی تخیلی است.اولین کتاب در مجموعه پارادوکس، Fortune's Pawn (2013)، نوعی از اپرا فضایی است که توسط Kirkus Review ("سرگرمی های بسیار") خوانده شد. Fortune's Pawn همچنین برای اولین بار داستانهای علمی تخیلی را هارونمنتشر کند. با این حال ناشران هفتگی، احساس کردند که استعاره های کتاب اول این مجموعه، کلیشه ای هستند و از "قطعات مجموعه ای از معمول ها" ساخته شده اند. به گزارش روزنامه واشنگتن پست، سریال پارادوکس آرون، از جمل...