کتاب کرم ابریشم

The Silkworm
کد کتاب : 13861
مترجم :
شابک : 978-6001821769
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 805
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

برنده ی جایزه ی Audie سال 2015

معرفی کتاب کرم ابریشم اثر جی کی رولینگ

کورمون استرایک، کارآگاه خصوصی، با رمان معمایی جدیدی از نویسنده ی پرفروش کتاب آوای فاخته، بازگشته است. در این کتاب که طبق نظر نیویورک تایمز یک داستان معمایی شگفت انگیز است ، کارآگاه خصوصی کورمون استرایک باید یک نویسنده ی مفقود شده را ردیابی کند - و یک قاتل شیطانی را به تسلیم وا دارد.
وقتی یک رمان نویس به نام اون کویین مفقود می شود ، همسرش با کارآگاه خصوصی ، کورمون استرایک تماس می گیرد. در ابتدا ، خانم کویین فقط فکر می کند که شوهرش فقط برای چند روزی و به خواست خودش رفته است. کاری که قبلا هم انجام داده بود. و او می خواهد که استرایک شوهرش را پیدا کند و او را به خانه بیاورد.
اما همانطور که استرایک تحقیق می کند ، روشن می شود که در مورد ناپدید شدن کویین چیزی بیش از آن چیزی که همسرش گمان می کرد وجود دارد.. این رمان نویس به تازگی رمانی نوشته بود که شامل چهره هایی مسموم از تقریبا همه کسانی که او می شناخت بود . اگر این رمان منتشر می شد ، زندگی های زیادی را خراب می کرد . و این به این معنی است که افراد زیادی وجود دارند که دوست داشتند او را ساکت کنند.
وقتی جنازه کوئین در شرایط عجیب و غریب پیدا می شود که به صورت وحشیانه ای به قتل رسیده است، درک انگیزه این قاتل بی رحم ، به یک مسابقه با زمان تبدیل می شود. یک قاتل که اصلا شبیه آن قاتل هایی نیست که استرایک قبلا با آنها مواجه شده است ... در این داستان معمایی شگفت انگیز ، کارآگاه خصوصی کورمون استرایک باید یک نویسنده ی مفقود شده را ردیابی کند - و یک قاتل شیطانی را به تسلیم وا دارد. رمان جنایی ای که با پیچ و خم های جذابش شما را وادار به خواندن و نیز دوباره خواندنش می کند.

کتاب کرم ابریشم

جی کی رولینگ
جوآن جو رولینگ، زاده ی ۳۱ ژوئیه ۱۹۶۵، با نام های هنری جی. کی. رولینگ و رابرت گالبریث، نویسنده ی مجموعه کتاب های داستان هری پاتر است. داستان های هری پاتر پس از شهرت جهانی، جوایزی متعدد را از آن خود کرد. این مجموعه ی داستانی به ۶۵ زبان و به طور تقریبی در ۴۰۰ میلیون نسخه منتشر شده است. کتاب های هری پاتر از پرفروش ترین کتاب های تاریخ بشر بوده اند. در سال ۲۰۰۷ فهرست ثروتمندان ساندی تایمز، میزان ثروت رولینگ را حدود ۴۵۴ میلیون پوند (۱٫۰۷ میلیارد دلار) تخمین زد و در بین پولدارترین زنان انگلیس، رولینگ...
نکوداشت های کتاب کرم ابریشم
With The Silkworm, she's back on track with a cast of characters who you'll want to meet again and again.
با کتاب کرم ابریشم جی کی رولینگ دوباره پا به عرصه گذاشته است. با گروهی از شخصیت هایی که دوست دارید آنها را بار ها و بار ها ملاقات کنید.
Time Time

J.K. Rowling can’t hide the fact that she’s found her new groove as a mystery writer, even if she won’t put her name on her new books.
جی کی رولینگ نمی تواند این واقعیت را پنهان کند که او سبک خاص و امضای خودش را به عنوان یک نویسنده ی ژانر معمایی دارد، حتی اگر نامش را روی کتاب جدیدش ننویسد.
New York Daily News

قسمت هایی از کتاب کرم ابریشم (لذت متن)
استرایک از جیب پالتویش پاکت نامه یی را در آورد و روی میز، به سوی او لغزاند. کالپپر کاغذهای داخل پاکت را در آورد و شروع به خواندن کرد. اندکی بعد، آهسته گفت: ـ عجب بابا! با شور و هیجان، کاغذهایی را ورق زد که روی برخی شان دستخط خود استرایک به چشم می خورد و به آرامی گفت: ـ اینا رو از کدوم گوری آوردی؟ استرایک سرانجام پس از فرو دادن لقمه اش گفت: ـ از خود دستیار شخصیش. مرتیکه هم با این سر و سر داشته هم با اون دو نفری که خودت می دونی. خانمه تازه شستش خبردار شده که هرگز بانو پارکر آینده نمی شه.

کالپپر خنده ی خرناس مانندی کرد و گفت: ـ این خانم باید قبلا فکرهاشو می کرد، قبل از این که بخواد چیزی کش بره و استرایک با حرکت سریع و فرزی، کاغذها را از دست روزنامه نگار گرفت و کشید و گفت: ـ اون اینا رو کش نرفته. رئیسش بهش گفته بوده امروز بعد از ظهر پرینت اینا رو براش بگیره. تنها اشتباهش این بود که مدرکا رو نشونم داد. اما اگه بخوای زندگی خصوصی شو تو روزنامه ها جار بزنی و به گند بکشی، ازت پسشون می گیرم، کالپپر.