کتاب مجرمان را بیاورید

Bring Up the Bodies
کد کتاب : 2035
مترجم :
شابک : 978-6001821011
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 544
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

برنده ی جایزه ی بوکر سال 2012

و همچنین برنده ی جوایز کاستا بوک و Audie سال 2012

نامزد دریافت چندین جایزه ی ادبی دیگر

معرفی کتاب مجرمان را بیاورید اثر هیلاری مانتل

هیلاری مانتل در پی "تالار گرگ"، برنده جایزه سال 2009 و جایزه بهترین کتاب پرفروش نیویورک تایمز، با سقوط آن بولین در "مجرمان را بیاورید" به قلب تاریخ تودور وارد می شود.
اگرچه آن برای ازدواج با او هفت سال جنگید، هنری دیگر تمایلی به او ندارد. او نتوانسته است برای او فرزندی بیاورد. هنگامی که کاترین برکنار شده در زمان تبعید درگذشت، آن کاملا به عنوان مرکز شایعات و بدخواهی ها قرار می گیرد.
با دستور هنری، توماس کرومول آماده است تا آن را از بین ببرد. بیش از سه هفته وحشتناک، آن در شبکه ای از توطئه ها گرفتار می شود، در حالی که جین سیمور موذی در انتظار حلقه عروسی مسموم ایستاده است. اما آن و خانواده قدرتمند او بدون مبارزه سرسختانه نتیجه نخواهند گرفت. "مجرمان را بیاورید" از هیلاری مانتل به دنبال محاکمه دراماتیک ملکه و خواستگارانش برای زنا و خیانت است. کرومول باید برای شکست بولینز با دشمنان خود یعنی اشراف پاپیستی متحد شود. چه هزینه ای برای از بین بردن آن خواهد پرداخت؟
"مجرمان را بیاورید" یکی از 10 کتاب برتر سال 2012 نیویورک تایمز، و یکی از 10 کتاب برتر هفته نامه ناشران و یکی از 10 کتاب برتر سال 2012 واشنگتن پست است.

کتاب مجرمان را بیاورید

هیلاری مانتل
هیلاری مری مانتل، زاده ی 6 ژوئیه ی 1952، نویسنده و منتقد ادبی انگلیسی است. در سال ۲۰۰۹ میلادی، کتاب وی به نام تالار گرگ ، برنده ی جایزه ی ادبی من بوکر شد. وی از دانش آموختگان دانشگاه شفیلد است.روزنامه ی بریتانیایی گاردین، هیلاری مانتل را «یکی از برجسته ترین نویسندگان زنده و معاصر بریتانیا» معرفی کرده است.
نکوداشت های کتاب مجرمان را بیاورید
مانتل می داند چه چیزی را انتخاب کند ، چگونه صحنه ها را زنده جلوه دهد ، چگونه شخصیت های داستان خود را بسازد. به نظر می رسد او تقریبا قادر به انتزاع نیست. او به طور غریزی به واقعیت قابل توجهی دست می یابد ... خلاصه اینکه این رمان نویس استعداد ارزشمندی دارد.
The New Yorker

"مجرمان را بیاورید" گیرا و تطهیر کننده است، لکه های تاریخ را ازبین می برد و آن را صیقل می دهد، به طوری که گذشته انگلیس چیزی واضح به نظر می رسد، عجیب و کاملا جدید است.
New York Times Book Review New York Times Book Review

"مجرمان را بیاورید" نه تنها جسورانه ترین کتاب او، بلکه بهترین کتاب اوست - و شهرت مانتل را به عنوان یکی از بزرگترین نویسندگان زنده انگلیس تأیید می کند.
NPR NPR

قسمت هایی از کتاب مجرمان را بیاورید (لذت متن)
چیزهایی که فکر می کنید در زندگی شما فاجعه هستند، واقعا فاجعه ای نیستند. تقریبا همه چیز را می توان تغییر داد: مسیری برای خروج از شرایط بد وجود دارد، فقط لازم است آن را ببینید.

کسانی که توسط دیگران ساخته شده اند، می توانند توسط دیگران از بین بروند.

شما می توانید با شاه شاد باشید ، می توانید با او شوخی کنید. اما همانطور که قبلا توماس مور گفته بود، این کار مانند ورزش کردن با یک شیر رام شده است. شما یال آن را می گیرید و گوش آن را می کشید، اما تمام مدت در مورد، آن پنجه ها، آن پنجه های تیز فکر می کنید.