کتاب گم شدن زیبای خفته

Sleeping Beauty
  • 49,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: ورا ورا
    نویسنده:
کد کتاب : 18001
مترجم :
شابک : 978-6008984948
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 292
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 1973
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

برنده جایزه آئودی سال 1998

معرفی کتاب گم شدن زیبای خفته اثر راس مک دانلد

اودر حالی که بطری قرصی در دست داشت در حال قدم زدن در منطقه غربی لس آنجلس بود. آرچر می خواست مشکلاتش را با خوردن قرص ها حل کند. خانواده او پشت قضیه نشت نفتی بزرگی بودند که مانند خون ساحل کالیفرنیا را رنگین کرده بود، در حالی که یک راز خانوادگی 30 ساله پشت تمام ثروت و قدرت این خانواده به خاک سپرده شده بود. حالا دختر آنها گمشده بود ، دو مرد مردند و در همه جا نفت پخش شده بود. بعضی اوقات ، فقط یک جرقه طول می کشد.

رمان گم شدن زیبای خفته حکایت استادانه راس مک دونالد از خاطرات دفن شده ، عواقب استکبار و روابط دلهره آور والدین و فرزندانشان است، پر برخورد و دلهره آور. گم شدن زیبای خفته داستانی بسیار جذاب از یک خانواده مجرم است.

راس مک دانلد نویسنده ی امریکایی- کانادایی از سال 1915 تا 1983 زندگی کرد. سبک اصلی او ادبیات جنایی بود و داستان های خود را در فضایی مرموز و دلهره آور بازگو می کند. داستان های او برای کسانی جذاب هستند که به ژانر جنایی علاقه مند ند؛ اما گم شدن زیبای خفته فقط به ماجراجویی و گشودن معماهای پی در پی نمی گذرد. او به خوبی از پس این کار برآمده و رمان جنایی فوق العاده ای را نوشته است. او ماجرای مردی را روایت می کند که به صورت ناخواسته وارد درگیری های عاطفی زنی با همسرش می شود و مشکلات از همین جا آغاز می شوند

کتاب گم شدن زیبای خفته

راس مک دانلد
راس مک‌دانلد (Ross Macdonald; ۱۳ دسامبر ۱۹۱۵ – ۱۱ ژوئیه ۱۹۸۳) نویسنده جنایی اهل ایالات متحده آمریکا بود.راس مک دونالد نام مستعار نویسنده آمریکایی-کانادایی داستان جنایات کنت میلار است. او بیشتر به خاطر سری رمان های سخت و خشن اش در جنوب کالیفرنیا و به همراه کارآگاه خصوصی لو آرچر معروف است.مکدونالد که در استان انتاریو کانادا بزرگ شد ، سرانجام در ایالت کالیفرنیا مستقر شد و در سال 1983 درگذشت.
نکوداشت های کتاب گم شدن زیبای خفته
Ross Macdonald is either part or wholly wizard. . .conjuring the magic of real mystery. . . . A masterpiece.
راس مک دونالد یک جادوگر کامل است. . جادوی رمز و راز واقعی. . . . یک شاهکار.
Chicago Tribune Book World

Sleeping Beauty is particularly complex and satisfactory. . . . It is a marvelous formula that Macdonald has found; the wonder is that he keeps improving it.
کتاب گم شدن زیبای خفته بسیار پیچیده و رضایت بخش است. . . . این فرمول شگفت انگیزی است که مک دونالد پیدا کرده است. جای تعجب نیست که او همچنان به پیشرفت خود ادامه می دهد.
Newsweek Newsweek

قسمت هایی از کتاب گم شدن زیبای خفته (لذت متن)
به خودم گفتم که نمی توانم به کناره امواج بروم چراکه شب فرارسیده و پیرامون دریا رو به تاریکی می رفت. صد تا دویست یارد بالاتر از من، تخته سنگ های پراکنده به هم پیوسته و ساحل را مسدود کرده بودند. تصمیم گرفتم تا جایی که می توانم بروم و سپس برگردم. چیزی در اینجا وجود داشت که نگرانم می کرد. در نوری که رو به اتمام بود صخره و تخته سنگ ها چون منظره ای بودند که برای آخرین بار دیده می شوند. چیزی سفید در بین تخته سنگ ها بود. نزدیکتر که شدم دیدم زنی است و صدای گریه کردنش با صدای امواج خیزاب ساحلی درهم آمیخته بود. صورتش را از من برگرداند، اما من او را شناخته بودم. وقتی که به او رسیدم بی حرکت نشسته بود و چون موجودی به نظر می رسید که تصادفی، در شکافی گیر کرده است. پرسیدم: 'مشکلی هست؟' گریه زن با فرو دادن آب دهانش خیلی ناگهانی قطع شد گویی که همه اشک هایش را با آن قورت داده باشد. صورتش را به سمت من چرخاند - نه. هیچ مشکلی نیست. - اون پرنده مرده؟ - آره. مرد. صدایش بلند و محکم بود: - حالا راضی شدین؟ - راضی کردن من به این آسونیا نیست. بهتر نبود برای نشستن یه جای امن تری پیدا می کردید؟