کتاب ارواح قرن بیستم

20th Century Ghosts
  • 15 % تخفیف
    231,000 | 196,350 تومان
  • موجود
  • انتشارات: پرتقال پرتقال
    نویسنده:
کد کتاب : 24820
مترجم :
شابک : 978-6004627146
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 408
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2005
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

برنده جایزه برام استوکر سال 2008

نامزد جایزه لوکس سال 2006

برنده جایزه Audie سال 2008

معرفی کتاب ارواح قرن بیستم اثر جو هیل

ایموژن جوان، یک روز بعد از ظهر در سال 1945 در تئاتر رزبود منتظر بود. . .
اما نویسنده این داستان « جو هیل» صدای خاص خود را دارد ، سبک منحصر به فرد خود را دارد و در حال حاضر استاد سبک انتخاب شده خود است.
کتاب « ارواح قرن بیستم » یکی از بهترین داستان های کوتاهی است که میتوانید تاکنون خوانده باشید.
در داستان ،فرانسیس یک بار انسان بود ، اما اکنون او مثل یک ملخ هشت پا است و همه در کالیفورا با شنیدن آواز او لرز خواهند گرفت. . . .
جان در زیرزمینی پنهان است که آغشته به خون دوازده کودک مقتول است و یک تلفن عتیقه که مدتهاست قطع نشده بود ، که فقط شب ها با تماس های مردگان زنگ می خورد. . . .
نولان می داند اما هرگز نمی تواند بگوید که واقعا در تابستان سال 77 چه اتفاقی افتاده است ، هنگامی که برادر کوچکتر ابله او یک قلعه مقوایی بزرگ با درهای مخفی ساخت که به دنیای دیگر راه می یابد. . . .
گذشته نمرده است.
تعداد بسیار کمی که از داستان های « جو هیل » را مطالعه کرده اند میدانند که یا دارای ارواح هستند و یا به هر طریقی وحشتناک یا ترسناک به نظر میرسند ، و سایر موارد را با وجود خواندن کتاب در طول یک روز به سختی به یاد خواهند آورد.
کتاب « ارواح قرن بیستم » توسط « جو هیل » نوشته شده است و با همکاری انتشارات پرتقال به بازار کتاب اهدا شده است.

کتاب ارواح قرن بیستم

جو هیل
جوزف هیلستروم کینگ (زاده 4 ژوئن 1972) ، که با نام مستعار جو هیل بهتر شناخته می شود ، نویسنده آمریکایی است. وی در هرمون ، ماین متولد شد و در بانگور ، ماین بزرگ شد. برادر کوچکتر او اوون کینگ نیز نویسنده است.
نکوداشت های کتاب ارواح قرن بیستم
“[O]ne of the best [horror] collections of the year. Hill is a relative newcomer who consistently creates creepy, very disturbing stories.”
"[بهترین] مجموعه های [ترسناک] سال. هیل یک تازه وارد نسبی است که به طور مداوم داستان های وحشتناک و بسیار آزار دهنده ایجاد می کند. "
Locus

“The selections range from the mundane to the surreal, with a strong emphasis on the kind of horror tale perfected by Ray Bradbury, Peter Straub and Stephen King
"این انتخاب ها از دنیوی تا سورئال متفاوت است ، با تأکید شدید بر نوع داستان ترسناک که توسط ری بردبری ، پیتر استراوب و استفان کینگ کامل شده است."
San Francisco Chronicle San Francisco Chronicle

Alternately sad, scary, strange and at times even sweet, these tales will haunt you long after you’ve read them.
به طور متناوب غمگین ، ترسناک ، عجیب و گاه حتی شیرین ، این داستان ها مدت ها بعد از خواندن شما را آزار می دهند.
Parade

قسمت هایی از کتاب ارواح قرن بیستم (لذت متن)
آقای بوید از گروه فنی هم مطمئن نبود کیلرو کجاست. گفت: «توی پوکیپسی * نیویورک به برادر داره که تو بخش خدمات عمومی کار می کنه. حالا یا پوکیپسی بود، یا نیوبرگ. خودش هم می خواست بره اونجا مشغول بشه. مشاغل خدمات عمومی و شهری حقوق خوبی دارن و بهترین قسمتش اینه که وقتی استخدام بشی، دیگه نمیتونن اخراجت کنن، حتی اگه یه قاتل روانی هم باشی واسه شون فرقی نمی کنه.»

مدتها بود به این هیجان عادت نداشت. سعی کرد فکر کند آخرین بار کی داستانی را چاپ کرده که به اندازه پسر دکمه ای ازش خوشش آمده باشد. به طرف قفسه مجله ها رفت و اولین (و البته بهترین سالنامه مجله بهترین داستان های جدید ژانر وحشت را بیرون کشید؛ کنجکاو بود بداند چه چیز آن دوره از مجله سر ذوقش آورده بود. اما وقتی دنبال فهرست محتوای مجله می گشت، به صفحه تقدیم نامه رسید که آن را به همسرش، الیزابت، تقدیم کرده بود. آن زمان با جانی پریشان از فرط محبت، نوشته بود: تقدیم به همسرم، الیزابت، که یاری ام می کند راهم را در تاریکی پیدا کنم .