کتاب ثروت انقلابی

Revolutionary Wealth
کد کتاب : 17511
مترجم :
شابک : 978-9642090808
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 712
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب ثروت انقلابی اثر الوین تافلر

از اواسط دهه 1960 ، آلوین و هایدی تافلر تأثیر گسترده تحولات تکنولوژیکی ، اقتصادی و اجتماعی نوظهور را بر مشاغل ، دولت ها ، خانواده ها و زندگی روزمره ما پیش بینی کرده اند. در کتاب «ثروت انقلابی» آنها بار دیگر توانایی بی نظیر خود را در روشن کردن روندهای فعلی و پیش بینی معنای آنها در آینده نشان می دهند.

«ثروت انقلابی» بر چگونگی ایجاد ثروت در قرن بیست و یکم متمرکز شده است. نویسندگان مطرح این کتاب معتقدند که اقتصاد مبتنی بر دانش (واقعیتی که تافلرها چهل سال پیش، پیش بینی کرده بودند) همچنان جایگزین اقتصاد مبتنی بر صنعت است. پول دیگر تنها تعیین کننده ثروت نیست. تافلرها توضیح می دهند که ما در حال تبدیل شدن به یک ملت "خریدار" هستیم. یعنی آنچه را که خود تولید می کنیم مصرف می کنیم.

آنها استدلال می کنند که همه ما "شغل سوم" را به عهده گرفته ایم - کاری که ما ناخواسته بدون اینکه بدانیم در حال انجام دادنش هستیم. آنها با استفاده از نمونه های جذاب زندگی روزمره ما نشان می دهند که چگونه فعالیت های روزمره ما- وبلاگ نویسی ، نقاشی خانه و بهبود رژیم های غذایی-به یک اقتصاد غیر پولی کمک می کند که تا حد زیادی از دید اقتصاددانان پنهان است. تافلرها با نوشتن با همان بینش و وضوح که کتابهای قبلی خود را پرفروش کرد ، روشهای جدید و پیشگامانه جدیدی در مورد ثروت را ارائه می دهند.

کتاب ثروت انقلابی

الوین تافلر
الوین لویس تافلر (Alvin Toffler) (۳ اکتبر ۱۹۲۸–۲۷ ژوئن ۲۰۱۶)، نویسنده و آینده‌پژوه آمریکایی بود. وی برای آثارش در زمینه‌های انقلاب دیجیتال، انقلاب ارتباطات و تکینگی فناوری شناخته می‌شود. از تافلر به عنوان یکی از مشهورترین آینده‌پژوهان جهان یاد می‌شود که به خصوص با موفقیت حرکت جامعه صنعتی از مرحله تولید کالا به سوی عصر اطلاعات و تسلط کامپیوتر بر حیات اقتصادی و اجتماعی را پیش‌بینی کرد.تافلر برای نخستین بار در ایران با ترجمه و انتشار کتاب «موج سوم»...
نکوداشت های کتاب ثروت انقلابی
That’s no small change, and it’s one on which the Tofflers have been shining a light for years.
این تغییر کوچکی نیست ، و این تغییری است که تافلرها سالهاست بر آن نور می تابانند.
New York Times Book Review New York Times Book Review

قسمت هایی از کتاب ثروت انقلابی (لذت متن)