کتاب بازی برد

Playing to Win
کد کتاب : 17670
مترجم :
شابک : 978-9651138317
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 296
سال انتشار شمسی : 1393
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب بازی برد اثر ای جی لافلی

در کتاب "بازی برد" دو تن از مشهورترین متفکران تجارت عصر ما به اصول استراتژی می پردازند و توضیح می دهند کاربردش چیست ، چگونه در مورد آن فکر کنید ، چرا به آن احتیاج دارید و چگونه می توانید این کار را انجام دهید. کتاب به تفاوت استراتژی و چشم انداز می پردازد و با مثال، مفهوم مورد نظر را به خواننده توضیح می دهد. "ای جی لافلی" و "راجر مارتین" نویسندگان کتاب ،برای اثبات نظر خود از یکی از موفق ترین چرخش های شرکتی قرن گذشته استفاده می کنند ، که نکته مورد نظرشان را نشان می دهد . "ای جی لافلی" ، مدیرعامل سابق شرکت پراکتر و گمبل ، با همکاری نزدیک با مشاور استراتژیک و "راجر مارتین" ، فروش شرکت را دو برابر کرد ، سود آن را چهار برابر کرد و در عرض تنها ده سال ارزش بازار خود را بیش از 100 میلیارد دلار افزایش داد.
اکنون آن ها ، از سال ها تجربه خود در شرکت پی اند جی و دانشکده مدیریت راتمن ، که مارتین رئیس آن است در این کتاب استفاده کرده اند.داشتن یک استراتژی، چیز پیچیده ای نیست ، اما سخت است. این کار سخت است زیرا افراد و سازمان ها را مجبور می کند تا درباره ی آینده خود، انتخاب های خاصی انجام دهند . اتفاقی که در اکثر شرکت ها نمی افتد. کتاب "بازی برد" نشان می دهد که چگونه رهبران سازمان های کوچک و بزرگ، می توانند اقدامات روزمره را با اهداف استراتژیک بزرگ تری که پیرامون عناصر واضح و اساسی تعیین کننده موفقیت کسب و کار تعیین می شود ، هدایت کنند و یاد بگیرند که کجا باید بازی کنند و چگونه می توانند پیروز شوند.

کتاب بازی برد

ای جی لافلی
ای. جی. لافلی، (A.G. Lafley) (زاده ۱۳ ژوئیه ۱۹۴۷) کارآفرین، صنعت‌گر و مدیر ارشد اجرایی آمریکایی است، که در حال حاضر به‌عنوان مدیر عامل اجرایی و رئیس هیئت مدیره شرکت پروکتر اند گمبل فعالیت می‌نماید. وی در فاصله سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۹ نیز مدیر عامل این شرکت بود و در سال ۲۰۱۰ بازنشسته شد، ولی بار دیگر در سال ۲۰۱۳ از سوی هیئت مدیره وقت شرکت پروکتر اند گمبل دعوت به‌کار شد.لافلی به همراه راجر مارتین در سال ۲۰۱۳ کتابی با عنوان بازی برد دربارهٔ رویکرد عملی استراتژی برنده شدن نو...
نکوداشت های کتاب بازی برد
This is a fascinating tale, featuring a cast of familiar brands, including Pampers, Tide and Olay, each of which went through a transformation under Mr. Lafley’s eye.
این یک داستان جذاب است ، نقش برندهای آشنا از جمله تاید ، پمپرز و الی را برجسته می کند که هر یک در طی تحولاتشان از زیر نظر آقای لافلی گذشتند.
The Economist

قسمت هایی از کتاب بازی برد (لذت متن)
استراتژی زنجیره ای یکپارچه از انتخاب هایی است که جایگاه منحصربه فرد شرکت را در صنعت مشخص می کند تا شرکت از این طریق درمقایسه با رقبایش مزیت پایدار خلق کند و ارزش برتر ارائه دهد.