کتاب تقویم تولید محتوا

Content Creation Calendar
دفتر برنامه ریزی روزانه برای تولید کنندگان محتوا
کد کتاب : 18002
شابک : 978-6002741561
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 148
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---

دستنامه های برنامه ریزی،ویژه فعالان کسب و کارهای اینترنتی

معرفی کتاب تقویم تولید محتوا اثر احمد اردیبهشت

"تقویم تولید محتوا" کتابی است از "احمد اردیبهشت" که "ویژه فعالان کسب و کارهای اینترنتی" بوده و می تواند به عنوان "دفتر برنامه ریزی روزانه برای تولید کنندگان محتوا" به کار رود. این اثر کاربردی که طراحی آن برعهده ی "احمد اردیبهشت" بوده، اثری "مناسب برای مدیران وب سایت ها و شبکه های اجتماعی" می باشد که می توانند از آن در تولید محتوای سمعی، بصری و حتی نوشتاری استفاده نمایند. "تقویم تولید محتوا" انگیزه ی انجام کار را بالا می برد و این امکان را به مخاطبان می دهد که با یک برنامه ریزی دقیق و تکیه بر میل ذاتی خود به پیشرفت در عرصه ای که در آن مشغول فعالیت اند، هر روزشان را با روز قبل مقایسه کنند و بازدهی کارشان را بهبود بخشند.
در "تقویم تولید محتوا"، جداول مختلفی طراحی شده که هر کدام هدف خاصی را دنبال می کنند. از جمله ی این جداول می توان به جدول های دقیق برنامه ریزی جهت تولید محتوا، جدول ارزیابی عملکرد که امکان سنجش و مقایسه به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه را به مخاطب می دهد، جدول تصمیم گیری های مهم، درصد پایبندی به موارد مورد نظر و غیره اشاره کرد. "تقویم تولید محتوا" با انگیزه ای که در مخاطب برای رقابت با خودش ایجاد می کند، نردبانی بی پایان از پیشرفت را پیش روی او خواهد گذاشت که هیچ محدودیتی ندارد و با تلاش بیشتر، همواره می توان بر پله ای بالاتر از جای قبل ایستاد. "احمد اردیبهشت" این کتاب را به نحوی به نگارش درآورده که قابل استفاده ی همه ی گروه های تولیدکننده ی محتوا باشد و محدودیتی از جهت مخاطب، در این کتاب دیده نمی شود.

کتاب تقویم تولید محتوا

احمد اردیبهشت
‏احمد اردیبهشت متولد سال 1370 ، علاقه‌مند به تولید محتوا و تمامی متعلقاتش است. او نویسندۀ کتاب‌های «عملیات سئو» و «تقویم تولید محتوا» و همچنین مدیر آکادمی راستانا می باشد.
دسته بندی های کتاب تقویم تولید محتوا
قسمت هایی از کتاب تقویم تولید محتوا (لذت متن)
ما در تقویم تولید محتوا ، یک تقویم هفتگی طراحی کرده ایم تا بتوانید برای هرروزتان برنامه محتوایی دقیقی داشته باشید ، این تقویم هفتگی دارای فیلدهای مختلفی است که در آن جزئیات کاملی از تولید محتوای روزانه خود را وارد می کنید و مطابق با آن پیش می روید . بخش بسیار مهم و جذاب تقویم تولید محتوا، بخش انگیزشی آن است . سعی کرده ایم در طراحی این جدول از المان های انگیزشی و گیمیفیکیشن استفاده کنیم تا شما به نوعی درگیر رقابت روزانه با خودتان باشید . اگر شما هم به دنبال افزایش بازدهی هستید و شغلتان به نوعی مرتبط با تولید محتوا است ، این کتاب دقیقا همان چیزی است که به آن نیاز دارید تا بتوانید عملکرد خود را به طور قابل توجهی افزایش دهید. مهم نیست قصد دارید چه نوع محتوایی تولید کنید . محتوای متنی ، صوتی ، تصویری یا ویدیویی ؛ در نهایت با « تقویم تولید محتوا » می توانید برای هر روزتان برنامه ریزی دقیقی داشته باشید و با انگیزه ای باورنکردنی ، به رقابت روزانه با خودتان بپردازید ؛ تعجب نکنید اگر پس از مدتی ، بازدهی کار شما به چندین برابر قبل رسید !