کتاب برج پرستو

The Tower of the Swallow
(ویچر: کتاب ششم)
کد کتاب : 20295
مترجم :
شابک : 978-6001825989
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 552
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1997
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

برج پرستو
The Tower of the Swallow
جلد پنجم مجموعه حماسه ویچر
کد کتاب : 23138
مترجم :

شابک : 978-622-631298-1
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 509
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1997
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب برج پرستو اثر آندره ساپکوفسکی

جهان در جنگ است و ناجی ای که پیشگویی شده بود هیچ جا پیدا نمی شود. ویچر ، گرالت ریوی آیی برای پیدا کردن او مسابقه می دهد - اما وقت تنگ است و یک ارتش در نزدیکی او قرار دارد در کتاب ششم از این مجموعه ی پرفروش نیویورک تایمز که الهام بخش نتفلیکس و بازی های ویدئویی است.
جهان در جنگ است و. سیری که همان ناجی است ناپدید شده است او که توسط دوستان و دشمنان به طور یکسان احاطه شده است ، او یک گروه راهزن کوچک را به دست گرفته و برای اولین بار آزادانه زندگی می کند.
اما توری که در اطراف او پهن شده دارد جمع می شود . گرالت، ویچر ، گروهی از متحدین را برای نجات او جمع کرده است. هر دو طرف جنگ مزدوران وحشیانه ای را برای شکار او فرستاده اند. چرا که جنایاتی که او مرتکب شده باعث شهرتش شده است.
فقط یک مکان برای فرار کردن باقی مانده است: برج پرستو منتظر است ...
آندره ساپکوفسکی ، برنده ی جایزه World Fantasy Lifetime Achievement ، با مجموعه ی خود به نام ویچر پدیده ای بین المللی را آغاز کرده است.

کتاب برج پرستو

آندره ساپکوفسکی
آندری ساپکوفسکی ( زادهٔ ۲۱ ژوئن ۱۹۴۸) نویسنده اهل لهستان است. ژانر خیال پردازی سبک مورد علاقهٔ وی است و مجموعه کتاب های فانتزی-حماسی وی با نام ویچر که بر پایهٔ همین سبک است، از شهرت بسزایی برخوردار است. این مجموعه تاکنون به ۲۰ زبان دنیا ترجمه گردیده است.ساپکوفسکی دانش آموخته اقتصاد از کالج لودو است. تا پیش از روی آوردن به نوشتن کتاب، به عنوان نمایندهٔ ارشد فروش یک شرکت تجاری مشغول به کار گردید. وی کار ادبی خود را در ابتدا به عنوان مترجم و به ویژه آثار علمی-تخیلی آغاز نمود. او می گوید که اولین...
نکوداشت های کتاب برج پرستو
One of the best and most interesting fantasy series I've ever read. Though it functions well as adventure fiction, it has added depth and value as satire and commentary on fantasy literature ... Sapkowski is a genuine stylist
یکی از بهترین و جذاب ترین مجموعه های تخیلی ای که تا کنون خوانده ام.هم بعنوان یک داستان ماجرایی عمل می کند و هم عمق و ارزشی به عنوان یک داستان ساتیر و یک گزارش بر ادبیات تخیلی دارد. ساپکوفسکی یک استایلیست اصیل است.
Nerds of a Feather

This is a series you can sink your teeth into.
این مجموعه می تواند شما را در خود غرق کند.
BuzzFeed News

A breath of fresh air in a well-worn genre. Don't miss it!
تنفس هوای تازه در ژانری فرسوده. از دستش ندهید.
Dreamwatch

قسمت هایی از کتاب برج پرستو (لذت متن)
می خواهم به روزی برگردیم که ما از رودخانه ی یاروگا عبور کردیم. ما با عجله به سمت شرق و جنگل سیاه که در زبان کهن به اسم کائددو شناخته می شد رفتیم. هدفمان پیدا کردن دروئیدهایی بود که می توانستند محل تقریبی سیری را پیش بینی کنند و شاید تعبیر خواب های عجیب گرالت را برایمان بگویند. ما از میان جنگل های ریوردل شمالی، نام دیگر ساحل سمت چپ و ناحیه ای وحشی و تقریبا خالی از سکنه، جلو می رفتیم. این ناحیه بین رودخانه ی یاروگا و کوه پایه های آمل قرار داشت و اسم دیگرش جعبه ی شمال بود. جعبه ی شمال از شرق با دل آنگرا هم مرز بود و از غرب با ناحیه ای مردابی که اسمش را فراموش کرده ام.

هیچ کدام از فرمانروایی ها تاکنون به طور خاص ادعای مالکیت این ناحیه را نداشته اند. با این حال هیچ کس نمی دانست که این ناحیه متعلق به کیست و چه کسی بر آن حکومت می کند. ظاهرا حاکمان تیمریا، سادن، سنترا و ریویا به ترتیب در رابطه با مالکیت آنجا ادعاهایی کرده بودند. آن ها بخش های مختلفی از ساحل سمت چپ را تحت فرمانروایی خودشان می دانستند و گاهی از زور شمشیر و آتش هم برای تایید ادعایشان استفاده کرده بودند. اما بعدا سپاه نیلفگارد از پشت کوه های آمل آمده بودند و دیگر حرفی برای گفتن باقی نمانده بود. در رابطه با قوانین فئودالی حاکم بر این سرزمین و زمین هایش هم هیچ شکی باقی نماند، چون هرچیزی که در جنوب یاروگا قرار داشت، متعلق به امپراتوری نیلفگارد بود. حتی زمانی که من این متن را می نویسم، تعداد زیادی از سرزمین های شمال یاروگا هم به امپراتوری تعلق دارند. اما به علت نداشتن اطلاعات کافی، نمی دانم امپراتوری تا کجا در شمال توسعه پیدا کرده و چه سرزمین هایی تحت حکومتش درآمده اند. اما خوانندگان عزیزم، بگذارید به ریوردل برگردیم تا به مسائل تاریخی این ناحیه گذری بزنیم. داستان منشا شکل گیری این ناحیه بیشتر حالتی تصادفی دارد که البته دلیلش حضور و درگیری نیروهای خارجی بوده است. تاریخ یک کشور بیشتر اوقات توسط بیگانه ها شکل می گیرد. بنابراین با اینکه مسائل خارجی دلیل تغییراتند، اما همیشه و بدون استثنا مردمان آن کشور متحمل اثراتش می شوند. این قانون برای ریوردل به طور کامل صدق می کند.