کتاب ما مردم…

We the People
(داستان آمریکا)
کد کتاب : 20349
مترجم :
شابک : 978-9645571274
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 506
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1932
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب ما مردم… اثر لئو هیوبرمن

کتاب ما مردم… به عنوان تاریخچه کارگری و جنبش کارگری در ایالات متحده آمریکا در دهه 1930 منتشر شد.
این اثر روایتی است هیجان‌انگیز، سرگرم‌کننده و اغلب غم‌انگیز از یک ملت و مبارزات کسانی که در فرآیندهای تبدیل آن نابود شده‌اند. کتاب ما مردم... توسط نوشته‌شده توسط لئو هوبرمن است. زحمتکشان ناشناس که اغلب آنها نادیده گرفته می شوند در این کتاب نقشی محوری را ایفا می کنند. تاریخچه های مرسوم این مردان، زنان و کودکانی هستند که زمین را پاکسازی کردند و در مزارع کار کردند، کارخانه ها را ساختند و در آن ساکن شدند، کالاها را در امتداد راه آهن و کانال ها و بزرگراه ها جابجا کردند و نسل بعدی کارگرانی را پرورش دادند که نیروی کار استثمار شده آنها توسعه کشور را به پیش می برد.

هوبرمن با استعمار اروپای آمریکای شمالی شروع می‌کند و داستان را از طریق رکود بزرگ و شروع نیو دیل دنبال می‌کند. ما مردم... که در ابتدا برای مخاطبان جوان‌تر طراحی شده بود، اما بعدا برای بزرگسالان دوباره نوشته شد، توجه ویژه‌ای به توسعه اقتصادی ایالات متحده و روندهای تاریخی بلندمدت آن به شیوه‌ای واضح و قابل دسترس دارد.

کتاب ما مردم…

لئو هیوبرمن
لئو هوبرمن (17 اکتبر 1903 در نیوآرک ، نیوجرسی - 9 نوامبر 1968) یک اقتصاددان سوسیالیست آمریکایی بود. در سال 1949 او با پاول سوئیزی ماهنامه نقد و بررسی را تأسیس و هماهنگ کرد. او رئیس گروه علوم اجتماعی دانشکده نیو، دانشگاه کلمبیا بود. سردبیر کار روزنامه PM؛ و نویسنده کتابهای تاریخ پرطرفدار's Worldly Goods و ما ، مردم بود.
قسمت هایی از کتاب ما مردم… (لذت متن)
«مردم عادی نباید برنامه راه نو را فراموش کنند. راه نو تجربه گرانبهایی بود، زیرا کارگران و کشاورزان را به قدرت خود آگاه ساخت، به آنها آموخت که اگر در پی آنند که آنچه را می خواهند به دست آورند، بایست از حیث سیاسی و اقتصادی سازمان یابند و امروز که راه نو به سرعت جز خاطرات می شود، باید این درس را به یاد آورند. باید بر میزان فعالیت های اقتصادی و سیاسی خود بیفزایند. اگر می خواهند کار کنند و از صلح برخوردار باشند، باید قدم پیش گذارند و کار و صلح را به دست آورند و فعالیت های آنها به آنها نشان خواهد داد که کار و صلح فقط در نظام تولید برای مصرف حاصل می شود، نه در نظام تولید برای سود.»