کتاب زیبا

Ziba
کد کتاب : 21807
مترجم :
شابک : 978-9643809140
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 113
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب زیبا اثر لودمیلا اولیتسکایا

لیودمیلا اوگنیونا اولیتسکایا رمان‌نویس و داستان‌نویس مدرن روسی تحسین‌شده بین‌المللی است که در سال 2014 جایزه معتبر دولتی اتریش را برای ادبیات اروپا دریافت کرد. او در سال 2006 رمانی به نام دانیل استاین را منتشر کرد که به هولوکاست و نیاز به آشتی بین یهودیت، مسیحیت و اسلام می پردازد. خود اولیتسکایا متعلق به گروهی از مردم است که بر اساس واقعیت های اتحاد جماهیر شوروی سابق شکل گرفته اند و خود را از نظر نژادی و فرهنگی یهودی می دانند، در حالی که مسیحیت را به عنوان دین خود پذیرفته اند. او برنده جایزه پارک کیونگ نی در سال 2012 شد.
منتقدان، آثار لودمیا اولیتسکایا را نمایشی از ظریف ترین و پنهانی ترین احساس های طبیعی انسان می دانند و توجه عمیق او را به جزییات زندگی انسان می ستایند.
این کتاب از زبان روسی به فارسی ترجمه شده است.

کتاب زیبا

لودمیلا اولیتسکایا
لودمیلا اولیتسکایا متولد ۲۱ فوریه‌ی ۱۹۴۳ در مسکوی روسیه است. کودکی و نوجوانی‌اش شبیه بسیاری از مردمان پس از جنگ‌های جهانی در سختی و فقر گذشت و مثل بسیاری از دختران روس خیلی زود ازدواج کرد. بعد از آن به دانشگاه رفت و در رشته‌ی ژنتیک ادامه‌ تحصیل داد. از همسر اولش جدا شد و دوباره ازدواج کرد. هم‌زمان با کار در یک آزمایشگاه ژنتیک به‌عنوان مشاور ادبی به انجمن تئاتر یهودیان پیوست. در سال ۱۹۹۰ اولین داستان کوتاهش داستان سیندرلا در مجله‌ای ادبی منتشر شد و توجه ...