کتاب شعله در مه 1

Flame in the Mist
کد کتاب : 22535
مترجم : فائزه علیانی
شابک : 978-6002912220
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 432
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 22 اردیبهشت

معرفی کتاب شعله در مه 1 اثر رنی عهدیه

در کتاب "شعله در مه 1"، "رنی عهدیه" یک فانتزی تاریخی هیجان انگیز و خیره کننده را ارائه می دهد که در عصر ژاپن فئودال اتفاق می افتد. . . "رنی عهدیه" شخصیت هایی را خلق می کند که آرزو دارید بیشتر درباره آنها بدانید. او در آفرینش جهانی از احساس، افسونگری ، اوهام ، واقعیت و هیجان مهارت دارد و هر صفحه با تمهید و هوسی جدید می درخشد.
ماریکو در تمام زندگی خود می خواست چیزی فراتر از یک دختر نجیب باشد. به عنوان یک دختر او هرگز از زندگی اش راضی نبود ، خصوصا اکنون که با پسر امپراطور نامزد شده بود.
در راه رفتن به پایتخت ، او از یک شبیخون فرار می کند و تنها بازمانده خودش است. بنابراین، تلاش می کند تا به جمعیت سیاه جامگان، یعنی همان کسانی که به او حمله کردند، نفوذ کند و انگیزه های آنها را کشف کند. او نمی تواند برگردد چرا که برای خانواده اش مایه ی ننگ خواهد بود. او در لباس یک پسر موفق می شود با تاکدا رانمارو و فرمانده دوم و بهترین دوستش، اوکامی، آشنا شود. به زودی ، او متوجه می شود که حقیقت بسیار پیچیده است و شروع به زیر سوال بردن همه ی چیزهایی می کند که تمام زندگی به آن اعتقاد داشته است.
در همین حال ، برادر دوقلوی او، کنشین، برای بازیافتن خواهرش دست به هر کاری می زند.
کنشین به هر دری می زند تا خواهرش را پیدا کند و او را نجات دهد. او یک سامورایی و ردیاب عالی است. او در واقع انسان خارق العاده ای است و عشقی که به خواهرش دارد بسیارعمیق است ، اما او همچنین فردی بی رحم است که هر کاری که لازم باشد انجام می دهد. پیچیدگی شخصیت کنشین و این عزم راسخ برای یافتن خواهرش یکی از جذاب ترین جنبه های داستان "شعله در مه 1" به قلم "رنی عهدیه" است.

کتاب شعله در مه 1

رنی عهدیه
رنی عهدیه متولد 7 ژوئیه 1983 ، نویسنده آمریکایی- کره ای است ، که بیشتر با مجموعه کتاب پرفروش خود در نیویورک تایمز "هزار و یک خشم" شناخته می شود. کتابهای او به زبان های زیادی ترجمه شده است. او از دانشگاه کارولینای شمالی در چاپل هیل فارغ التحصیل شده است.
نکوداشت های کتاب شعله در مه 1
This story . . . will undoubtedly enthrall readers.
این داستان بدون شک خوانندگان را مجذوب خود خواهد کرد.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

[A] fun feudal samurai drama. . . . an action-packed and well-paced young adult novel.
یک درام سرگرم کننده سامورایی فئودالی. . . . رمانی اکشن و پرهیجان برای بزرگسالان جوان.
Washington Post Washington Post

قسمت هایی از کتاب شعله در مه 1 (لذت متن)
هر نشانی از جایی که خواهرش می توانست رفته باشد را گم کرده بود. کنشین ردش را تا امتداد غربی ترین ضلع جنگل جوکای دنبال کرده بود. حتی وقتی ردش در امتداد دهکده های کوچک آن حوالی به عقب بازمی گشت به پی گیری اش ادامه داده بود. علی رغم تمام مشکلات ردش را گرفته بود. سرسختانه. نیش های ناامیدی که قلبش را می شکافت نادیده گرفته بود. اما رد ماریکو امروز صبح در سایه ی یک میخانه ی قدیمی ناپدید شده بود. هیچ توضیحی برایش نداشت.