کتاب گربه ی گمشده پیدا شده!

Niblet & Ralph
کد کتاب : 22832
مترجم :
شابک : 978-6004625609
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 39
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب گربه ی گمشده پیدا شده! اثر زکرا اوهارا

نیبله و رالف ظاهرا خیلی شبیه هم هستند، اما تفاوت های زیادی دارند. نیبله عاشق چیپس است. رالف عاشق گوش دادن به آهنگ مورد علاقه اش با هدفون. اما هر دوی آن ها یک نقطه ی اشتراک دارند: آن­ها عاشق دوستی هستند و البته عاشق این­که جلوی پنجره دمشان را به سمت هم تکان دهند. روزی به طور اتفاقی خانه ی نیبله و رالف جا به جا می شود. صاحب هایشان کم­کم متوجه تغییر رفتار گربه­ها می­شوند و فکر می­کنند کسی جای آن­ها را با یک گربه­ی تقلبی عوض کرده است!
آیا این دو گربه موفق خواهند شد به خانه ی خودشان برگردند؟ یا این که نیبله همان جا گیر می کند و مجبور می شود همیشه همان آهنگ تکراری را گوش بدهد؟ یا رالف مجبور می شود تا ابد چیپس بخورد؟

کتاب گربه ی گمشده پیدا شده!

زکرا اوهارا
زکرا اوهورا تصویرگر بهترین کتاب پر فروش نیویورک تایمز، ولفی بانی است. اولین حضور او به عنوان نویسنده، توقف خروپف برنارد! برنده جایزه بنیانگذاران انجمن Illustrators در سال 2011 شد و کتاب سال 2012 PA PA Dept of Ed One بود. ادامه آن، نه متناسب با نیلسون! به عنوان بهترین کتاب کودک سال 2013 Huffington Post ، بهترین کتاب تصویری کرکوس 2013، یک کتابخانه عمومی در نیویورک برای خواندن و اشتراک گذاری برگزیده شد و جایزه PALA Carolyn W. Field اهدا شد. کتاب او پسر عموی مومو! توسط بوستون گلوب بهترین کتاب تصو...