کتاب هیتلر (2جلدی)

Hitler
جوانی و فتح قدرت ، پیشوا
کد کتاب : 22835
مترجم :
شابک : 978-6002293879
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 1382
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1973
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---
تعداد جلد : 2

معرفی کتاب هیتلر (2جلدی) اثر یوآخیم فست

کتاب هیتلر اثر یواخیم فست که در نسخه اصلی آلمانی خود کتابی پرفروش بوده است و متعاقبا به بیش از دوازده زبان ترجمه شده است ، به عنوان یک پرتره کلاسیک از یک انسان ، یک ملت و یک دوره شناخته شده است. فست داستان خارق العاده ظهور یک مرد و یک ملت از ناتوانی به سوی قدرت مطلق را در حالی که آلمان و هیتلر وارد معاهده شدند بیان کرده و تفسیر می کند. او نشان می دهد که هیتلر از کینه های نظم اجتماعی متزلزل و پس از جنگ جهانی اول سو استفاده می کند و همه ی آنچه را که حفره ای در پشت ظهور قدرت در داخل و خارج بود ، می بیند. فست در کتاب خود سیاستمداری منحصر به فرد و شخصی نافذ را به تصویر می کشد که آلمانی ها و خارجی ها را به واسطه مقیاس پروژه هایش و تئاتری بودن ارائه ی آنها ، هیپنوتیزم می کند. فست همچنین ، شاید مهمتر از همه ، به طرز درخشان شخصیت مخربی را نشان می دهد که ویرانی چیزی بی سابقه را هدف خودش قرار داده و به آن نیز دست یافته است.
مجله تایم در مورد این کتاب نوشته است:
"به عنوان تاریخ و به عنوان بیوگرافی ، این کتاب یک موفقیت برجسته است ، داستانی جذاب که به روشی روایت می شود که فقط یک آلمانی می تواند آن را تعریف کند ، دلسوزانه ، اما از درون".
یواخیم کلمنس فست روزنامه نگار ، منتقد و سردبیر آلمانی است که بیشتر به خاطر نوشته ها و تفسیرهای عمومی خود در مورد آلمان نازی ، از جمله بیوگرافی آدولف هیتلر و کتابهایی درباره آلبرت اشپیر و مقاومت آلمان در برابر نازیسم مشهور است. او یکی از چهره های برجسته در بحث بین مورخان آلمانی درباره دوره نازی است.

کتاب هیتلر (2جلدی)