کتاب زندگی دوم

Second Life
کد کتاب : 2290
مترجم :
شابک : 978-6003840195
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 560
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

از پرفروش ترین های نیویورک تایمز

معرفی کتاب زندگی دوم اثر اس جی واتسون

"زندگی دوم" داستان شخصی به اسم جولیا است که زندگی عالی با همسرش هیو و فرزند خوانده شان دارد تا اینکه یک حادثه همه چیز را تغییر می دهد. خواهرش کیت در یک حمله ظاهرا تصادفی در پاریس به قتل رسیده و به نظر می رسد پلیس در تحقیقات آنها گیر کرده است. جولیا تصمیم می گیرد به تنهایی از این قتل را پیگیری کند و در می یابد که خواهرش برای ملاقات با افراد غریبه از سایت های آنلاین استفاده کرده تا فانتزی های جنسی خود را انجام دهد. جولیا به امید پیدا کردن شخصی که به کیت ارتباط داشته، بازدید از برخی از این سایت ها را آغاز می کند. اما تلاش جولیا به سرعت درگیر اکتشافی جذاب از تاریک ترین خواسته های نفسانی خود می شود. با درگیر شدن با یک غریبه خطرناک به صورت آنلاین، خودش را گم می کند. . . کنترلش را از دست می دهد . . . شاید همه چیز را از دست بدهد. تحقیقاتش برای پیدا کردن حقیقت، ازدواج، خانواده و زندگی او را به خطر می اندازد. رمانی پرتنش و بی رحم که به کشف بخش پنهانی زندگی مردم و مکانهای تاریک که در آن می توانند خود را پیدا کنند، منجر می شوند. "زندگی دوم" یک شاهکار مردد از اس. جی. واتسون می باشد.

کتاب زندگی دوم

اس جی واتسون
استیو اس. جی. واتسون استیو (متولد 1971) نویسنده انگلیسی است. او در سال 2011 با رمان " پیش از آنکه بخوابیم " شروع به کار کرد. حق چاپ این کتاب در 42 کشور مختلف دنیا به فروش رسیده است و این یک پرفروش بین المللی است. واتسون در استوربریج، در میدلندز غربی متولد شد. وی در دانشگاه بیرمنگام به تحصیل رشته فیزیک پرداخت و سپس به لندن نقل مکان کرد، جایی که در بیمارستان های مختلفی کار کرد و به عنوان شنوایی سنج در تشخیص و درمان کودکان کم شنوا تخصص داشت. در عصرها و آخر هفته ها داستان می نوشت. در سال 2009 وات...
نکوداشت های کتاب زندگی دوم
این کتاب مرا در حاشیه صندلی خود نگه داشت.
Reese Witherspoon

یک رمان هیجان انگیز شهوانی، روانشناختی و ظریف که پایانش را تضمین می کنم ، هرگز پیش بینی نخواهید کرد.
Maureen Corrigan, NPR’s Fresh Air

این کتاب یک کتاب هیجانی روانشناختی برای خوانندگان است.
Details

قسمت هایی از کتاب زندگی دوم (لذت متن)
چشم هایم را می بندم و تا جایی که در توانم هست، نفس عمیقی می کشم. روی پر کردن ریه هایم متمرکز می شوم و شانه هایم را صاف می کنم. در حالی که نفسم را بیرون می دهم، حس می کنم نگرانی و فشار عصبی، که در وجودم بود، دود شده و به هوا رفته است. به خودم می گویم: هیچ دلیلی ندارد نگران باشی، من مرتب به اینجا می آیم تا دوستانم را ببینم و با آنها نهار بخورم، در جریان برنامه آخرین نمایشگاه ها قرار بگیرم، و در برنامه سخنرانی ها حضور داشته باشم.

همه ما همیشه ماسک داریم. ما در حال نشان دادن چهره، نسخه ای از خودمان، به جهانیان، به یکدیگر هستیم. بسته به اینکه با چه کسی هستیم و آن ها از ما چه انتظار دارند، چهره متفاوتی از خود نشان می دهیم. حتی وقتی تنها هستیم فقط یک ماسک دیگر است، نسخه ای از خودمان که ترجیح می دهیم باشد.

من حدس می زنم گاهی اوقات در مورد اینکه کسی را چه مدت می شناسیم نیست، در مورد این است که چه چیزی در کنار هم گذرانده اید.

من به اسپانسر خود فکر می کنم. راشل. اعتیاد یک بیماری بیمار است. او یک بار به من گفت. اگر لازم باشد تمام عمر شما صبر می کند. هیچ وقت آن را فراموش نکن.