کتاب پشت سرت را نگاه کن

Look Behind You
  • 15 % تخفیف
    145,000 | 123,250 تومان
  • موجود
  • انتشارات: آموت آموت
    نویسنده:
کد کتاب : 1154
مترجم :
شابک : 978-600-384-021-8
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 352
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 9
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

جزو لیست پرفروش ترین های نیویورک تایمز

معرفی کتاب پشت سرت را نگاه کن اثر سی بل هاگ

کتاب پشت سرت را نگاه کن، رمانی معمایی و تریلر نوشته ی سی بل هاگ است که اولین بار در سال 2014 منتشر شد. زمانی که کلوئی بنسون به هوش می آید، درمی یابد که ربوده شده و در دخمه ای زیرزمینی اسیر شده است در حالی که اصلاً یادش نمی آید چطور سر از آن جا درآورده است. او از طریق جنگلی متروک از آن جا می گریزد اما هیچکس داستانش را باور نمی کند. زمانی که کلوئی به راستگویی شوهرش شک می کند، مجبور می شود تا گذشته ی خود را مورد بازبینی قرار دهد و به منظور یافتن حقیقت و زنده ماندن، مسیری را پی بگیرد که خودش فکر می کند درست است. اما چه کسی کلوئی را تعقیب می کند؟ پشت سرت را نگاه کن، چون هیچ وقت نمی دانی آنجا چه کسی انتظارت را می کشد.

کتاب پشت سرت را نگاه کن

سی بل هاگ
سی بل هاگ، نویسنده ای انگلیسی است که آثارش در زمره ی پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز قرار گرفته است. کتاب های هاگ به فروشی بالغ بر یک میلیون نسخه دست یافته اند و با بازخوردهای بسیار مثبتی در انگلستان، آمریکا، استرالیا، فرانسه، کانادا و آلمان رو به رو شده اند. هاگ علاوه بر نویسندگی، علاقه مند به شرکت در فعالیت های مربوط حمایت از حقوق حیوانات است.
نکوداشت های کتاب پشت سرت را نگاه کن
A very good psychological thriller.
یک تریلر روانشناسانه ی بسیار خوب.
Bad Bird Reads

A clever and captivating story.
داستانی هوشمندانه و مسحورکننده.
Beady Jans Books

With an extremely readable style.
با سبکی فوق العاده خواندنی.
Liz Loves Books

قسمت هایی از کتاب پشت سرت را نگاه کن (لذت متن)
به آسمان خیره می شوم و به تمام چیزهای کوچکی فکر می کنم که خرد خرد اضافه می شوند و تا خبردار شوی گرفتارت می کنند و تو را به دام می اندازند، آن وقت اعتماد به نفس و عزت نفست تباه می شود اما همان کسی که می خواهی از دستش خلاص شوی، کسی است که بیش تر از همه به او متکی هستی. نمی دانی چه وقت این اتفاق می افتد. نمی توانی دقیقا یک روز، هفته یا ماه را مشخص کنی زیرا یک روند تدریجی و نامحسوس است. آرام آرام در وجودت رخنه می کند. آن قدر آرام که متوجه نمی شوی داری خم می شوی، می شکنی و آدم دیگری می شوی، زنی که شاد نیست و طوری زندگی می کند که همسرش می خواهد، نه آن طور که خودش می خواهد.

چرا کسی در رابطه ای که دو طرف می دانند، نادرست است، تا این حد پیش می رود؟ تا وقتی برای کسی این اتفاق نیفتد، متوجه نخواهد شد. آدم می تواند به راحتی خودش را گول بزند. ما در چنین مواردی همه چیز را در جایی که آزارمان ندهد، انباشته می کنیم، خودمان را متقاعد می کنیم و عذر و بهانه می آوریم.

وقت، چیزی است که من بعد از این زیاد خواهم داشت. وقت فکر کردن و مرور دوباره و دوباره وقایع در ذهنم، وقت برای پرسیدن این سوال که می توانستم طور دیگری عمل کنم یا نه، وقت برای کابوس دیدن در تاریکی شب. اما وقت برای التیام یافتن هم خواهم داشت و بالاخره، وقت برای دوباره عاشق شدن، وقت برای... من زنده هستم و این یک آغاز است.