کتاب سفر شگفت انگیز مرتاضی که در جالباسی آیکیا گیر افتاده بود

The Extraordinary Journey of the Fakir Who Got Trapped in an Ikea Wardrobe
کد کتاب : 2386
مترجم :
شابک : 978-600-278-318-9
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 296
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

سفر شگفت انگیز مرتاضی که در جالباسی ایکیا گیر کرده بود
The Extraordinary Journey of the Fakir Who Got Trapped in an Ikea Wardrobe
کد کتاب : 82856
مترجم :
شابک : 978-6226629362
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 253
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب سفر شگفت انگیز مرتاضی که در جالباسی آیکیا گیر افتاده بود اثر رومن پوئرتولاس

کتاب سفر شگفت انگیز مرتاضی که در جالباسی آیکیا گیر افتاده بود، رمانی نوشته ی رومن پوئرتولاس است که نخستین بار در سال 2013 به چاپ رسید. در این ماجراجویی طوفانی و کمیک در سرتاسر اروپا، مرتاضی از مناطق روستایی هندوستان با هدفی مشخص به پاریس می رسد: بازدید از فروشگاه های آیکیا. اما نقشه ی این مرتاض زمانی نقش بر آب می شود که داخل یکی از جالباسی های این فروشگاه معروف می رود؛ عملی که اولین اشتباه او در مجموعه ای از ماجراجویی های عجیب و بامزه ای است که این شخصیت را در گردبادی از اتفاقات مختلف به سرتاسر اروپا می کشاند. مرتاض در ادامه ی این سفر هیجان انگیز، دوست های عجیبی در مکان هایی حتی عجیب تر پیدا می کند. کتاب سفر شگفت انگیز مرتاضی که در جالباسی آیکیا گیر افتاده بود، اثری فوق العاده سرگرم کننده و خواندنی است که به مسائلی چون مخاطرات مهاجرت و تلاش برای یافتن یک زندگی بهتر می پردازد.

کتاب سفر شگفت انگیز مرتاضی که در جالباسی آیکیا گیر افتاده بود


ویژگی های کتاب سفر شگفت انگیز مرتاضی که در جالباسی آیکیا گیر افتاده بود

از رمان های پرفروش در اروپا و آمریکا

فیلمی بر اساس این کتاب در سال 2018 ساخته شده است.

رومن پوئرتولاس
رومن پوئرتولاس، زاده ی ۲۱ دسامبر ۱۹۷۵، نویسنده ای فرانسوی است. پوئرتولاس به خاطر شغل پدر و مادر خود، در نوجوانی و جوانی بارها ناگزیر به اقامت در نقاط مختلف اروپا از جمله انگلستان و اسپانیا شد. او در زمان اقامت در اسپانیا مدتی به تدریس زبان فرانسه پرداخت و همزمان به عنوان مترجم شفاهی نیز کار کرد. پوئرتولاس همواره آرزو داشت کارآگاه شود و برای رسیدن به خواسته ی خود، در کنکور نیروی پلیس شرکت کرد و با این که ستوان شد، نتوانست به آرزویش جامه ی عمل بپوشاند. او چهار سال در ژاندارمری فرانسه خدمت کرد و...
دسته بندی های کتاب سفر شگفت انگیز مرتاضی که در جالباسی آیکیا گیر افتاده بود
نکوداشت های کتاب سفر شگفت انگیز مرتاضی که در جالباسی آیکیا گیر افتاده بود
Genuinely funny.
واقعا خنده دار.
Vogue

Entertaining and original.
سرگرم کننده و بدیع.
Minneapolis Star Tribune

A delicious satire of the modern world.
هجوی دلنشین از جهان مدرن.
Le Figaro Magazine

قسمت هایی از کتاب سفر شگفت انگیز مرتاضی که در جالباسی آیکیا گیر افتاده بود (لذت متن)
چرا برخی این جا متولد می شوند و بعضی آن جا؟ چرا عده ای همه چیز دارند و گروهی دیگر هیچ ندارند؟ چرا برخی زندگی می کنند و بعضی دیگر - باز هم همان ها - فقط حق دارند سکوت کنند و بمیرند؟

می دونستین موپاسان از برج ایفل متنفر بوده؟ هر روز می رفته تو برج ایفل غذا می خورده چون تنها جای پاریس که از اون جا برج ایفل دیده نمی شه خود برجه...

طی این سال ها درخواست های عجیب و غریبی از گوستاو شده بود اما این یکی دیگر نوبرش را آورده بود. اگر این مرد واقعا از هند می آمد، باید مبلغ نسبتا هنگفتی خرج کرده و هشت ساعت را در هواپیما گذرانده باشد فقط با این هدف که بیاید قفسه های سری بیلی و صندلی های مدل پوآنگ از آیکیا بخرد. آفرین! یا بهتر بود بگوید باورنکردنی است! باید این ملاقات را در دفتر طلایی اش بین اسم های دمیس روسس و آن نویسنده ای می نوشت که روزی به او افتخار داده و ماتحت مبارکشان را روی صندلی های پلنگی تاکسی اش گذاشته بودند و البته او حتما فراموش نمی کرد این داستان را سر میز شام برای همسرش تعریف کند.