کتاب خانواده رابینسون

The Swiss Family Robinson
کد کتاب : 24010
مترجم :
شابک : 978-6002531643
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 238
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 1812
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

خانواده ی رابینسون
The Swiss Family Robinson
کد کتاب : 57537
مترجم :
شابک : 978-6004136877
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 100
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1812
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب خانواده رابینسون اثر یوهان دیوید وایس

کتاب خانواده ی رابینسون نوشته ی یوهان دیوید وایس داستانی هیجان انگیز از خانواده ای سوئیسی است که کشتی شان در مسیر رسیدن به بندرگاه سیدنی، دچار طوفان شده و آن ها در جزیره ای سرگردان می شوند.
آقای "رابینسون" در یک شرکت بندری که مالک آن پدر زنش است مشغول به کار می شود. او سال ها در آن جا به کار دفتری می پردازد؛ اما همیشه آرزو داشت در جهان مسافرت کند و کشور ها و جاهای مختلفی را ببیند. سرانجام تصمیم خودش را می گیرد، از کار در آن شرکت استعفا می دهد و به همراه خانواده ی خودش به دریانوردی مشغول می شود.
اما متاسفانه در یکی از روزها کشتی آن ها گرفتار طوفانی می شود. آن ها از جزیره ای دورافتاده و ناشناخته سر در می آورند که هیچ کس از مکان آن آگاهی ندارد. آن ها که دیگر کشتی خودشان را هم از دست داده اند هیچ راه برگشتی ندارند و مجبور می شوند در همان جزیره برای خودشان خانه ای بسازند و راهی برای ادامه ی زندگی پیدا کنند. اما خیلی زود متوجه می شوند که انواع دزدان دریایی که اکثر آن ها نیز به دنبال پیدا کردن گنج هستند به آن جزیره رفت و آمد می کنند …

کتاب خانواده رابینسون

یوهان دیوید وایس
یوهان داوید ویس (Johann David Wyss‎؛ ۲۸ مه ۱۷۴۳ – ۱۱ ژانویه ۱۸۱۸) یک نویسنده اهل سوئیس بود که برای نوشتن رمان خانواده سوئیسی رابینسون (۱۸۱۲) شهرت دارد. او این اثر را با الهام از رمان رابینسون کروزوئه اثر دانیل دفو نگاشته‌است.