کتاب مرد زیرزمینی

The Underground Man
کد کتاب : 24721
مترجم :
شابک : 978-6220100348
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 250
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1997
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

نامزد جایزه ادبی من بوکر سال 1997

برنده جایزه بهترین رمان برتر باشگاه نویسندگان سال 1997

معرفی کتاب مرد زیرزمینی اثر میک جکسون

رمان مرد زیرزمینی پرتره ای طنزآلود از پنجمین دوک پورتلند ، یک نجیب زاده ی ثروتمند و عجیب قرن نوزدهم را ارائه می دهد که شبکه گسترده ای از تونل های زیرزمینی را ساخته بود که از آنجا می توانست به جهان خارج فرار کند.
آقای برد به تازگی ساختن شبکه ی تونل های زیر املاک دوک را با پایان رسانده است. این تونل های زیر زمینی آنقدر پهن و بزرگ اند که کالسکه می تواند به راحتی در آنها تردد کند. دوک در ملک دور افتاده ی خود تحت حمایت کارمندان منزلش قرار دارد. شایعات محلی ، عجیب غریب بودن او را به بد نامی نیز کشانده است. هیچ کس ، حتی خود او ، ماندگارترین درد او ، درد غیبت ، یک خاطره گریزان که با او می جنگد را نمی فهمد. پنجمین دوک پورتلند به "مرد زیرزمینی" معروف شده است. این داستان داستانی از شش ماه آخر زندگی او است که از طریق دفترچه یادداشت ها و خاطرات کسانی که او را می شناسند ، روایت می شود و در واقع داستان چندین راوی دارد. کند و کاو در گذشته ی دوک به نتایج عجیبی منجر می گردد.
OBSERVER در مورد این کتاب نوشته است:
"بسیار ساده ، حیرت انگیز."

کتاب مرد زیرزمینی

میک جکسون
میک جکسون، زاده ی 1960، نویسنده ای انگلیسی است.جکسون در گریت هاروود واقع در لنکشایر به دنیا آمد و در مدرسه ی زبان شناسی ملکه الیزابت در بلکبرن تحصیل کرد.او در تئاترهای محلی کار می کرد و در کالج هنری دارتینگتون به تحصیل در رشته ی هنرهای نمایشی پرداخت. جکسون در این زمان، عضو یک گروه موسیقی راک نیز بود. او در سال 1990 در دوره ی نویسندگی خلاق دانشگاه East Anglia شرکت کرد و به تدریج، نویسندگی را بیشتر و بیشتر پی گرفت. جکسون از سال 1995، نویسنده ای تمام وقت بوده است.