کتاب آرون تمکین بک

Aaron T. Beck
پیشگام شناخت درمانی
  • 15 % تخفیف
    140,000 | 119,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: افق افق
    نویسنده:
کد کتاب : 25093
شابک : 978-9647932813
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 216
سال انتشار شمسی : 1396
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب آرون تمکین بک اثر سوسن افقه

اشخاص بی آنکه متوجه باشند، حوادث را به گونه ای تفسیر می کنندکه خود در موقعیت مطلوب قرار گیرند و بتوانند در جهت تامین منافع خود به خواسته هایشان برسند. این تعصب بر نگرش اشخاص اثر می گذارد و آنها را به این باور می کشاند که گویا در نظر خود و دیگران، انسانهای بهتر و مقبول تری هستند. در این موقعیت زن و شوهر هرکدام، خود را بهتر، در حفظ منافع مشترک زناشویی کوشاتر و از خودگذشته تر می دانند و چنان از اهمیت نقش خود سخن می گویند تا عزت نفس و برتری اخلاقی خود را به اثبات رسانند.
خود بینی فاصله درک میان زن و شوهر را افزایش می دهد. مسلما خودفریبی های زیادی در این فرایند وجود دارد. دیدن خود به شکلی که دیگران ما را می بینند کار به غایت دشواری است. به همین اندازه، فهمیدن اینکه چگونه، ناخواسته و ندانسته، حقایق را به سود خود انتخاب و ارائه دهیم نیز دشوار است.

کتاب آرون تمکین بک

سوسن افقه
سوسن افقه دانشیار گروه روانپزشکی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی بود. وی در سال ۶۷ در رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی فارغ التحصیل شد و در سال ۷۱ تخصص روانپزشکی را از همین دانشگاه اخذ کرد.وی دارای سوابق آموزشی تدریس در سال های ۷۱ تا ۷۷ در دانشگاه علوم پزشکی مازندران و از سال ۷۷ تا ۹۶ در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی بود.بررسی علل اعتیاد به مواد اپیوئیدی در استان مازندران تصویب شده در دانشگاه علوم پزشکی مازندران سال ۱۳۷۴، بررسی اپیدمیولوژیک موارد اقدام به خودکشی مراجعه کننده به مراک...